هوادارن لطفا صبور باشند!

مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران این تیم خواست تنها به تشویق آبی‌پوشان بپردازند و گفت: هواداران صبور باشند و بدانند هدفگذاری ما در پایان فصل قهرمانی در لیگ برتر است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت انتقال مجتبی جباری به النصر امارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: در خصوص این مسائل به کادر فنی اختیار کامل داده‌ام. از آنجائیکه قلعه‌نویی با انتقال جباری به این باشگاه اماراتی مخالفت کرده، دیگر با نمایندگان باشگاه النصر مذاکره نکردیم. با این شرایط انتقال جباری به این باشگاه اماراتی منتفی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اظهارات اخیر رویانیان در جریان ضیافت افطار باشگاه پرسپولیس علیه او تاکید کرد: بنده چه زمانی مصاحبه کردم و گفتم رویانیان از رانت استفاده می‌‌کند؟ این موضوع مربوط به سه ماه قبل است که در آن زمان رویانیان نیز پاسخ من را داد. باید رویانیان از آن خبرنگار سئوال می‌کرد فتح‌الله‌زاده در کجا و چه زمانی این مصاحبه را انجام داده است و بعد اینگونه پاسخش را می‌داد.


“پیش از آغاز هفته چهارم لیگ برتر، پیش قسط اول قرارداد کادرفنی و بازیکنان پرداخت خواهد شد”. مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا این صحبت‌تان جنبه عملی پیدا نکرد، اظهار داشت: دوستان ما در باشگاه استقلال کمیته اقتصادی تشکیل دادند و نتوانستند طی یک مدت طولانی با پیداکردن اسپانسر به باشگاه پولی تزریق کنند.


وی افزود: متاسفانه بازیکنان ما در این فصل یک ریال هم دریافت نکرده‌اند و من در این خصوص شرمنده آنها هستم اما در این خصوص همه تلاش خود را کرده‌ام و تا پایان هفته ۲۰ درصد اولیه قرارداد اعضای تیم را پرداخت می‌کنم.


 فتح‌الله‌‎زاده در مورد عملکرد تیم استقلال در سه هفته نخست لیگ و اینکه آیا بازهم شاهد تشویق فرهاد مجیدی به نشانه اعتراض به نحوه بازی تیم خواهیم بود؟، تاکید کرد: در حال حاضر ما از ۹ امتیاز موفق به کسب ۶ امتیاز شده‌ایم که این موضوع نشان می‌دهد بد نتیجه نگرفته‌ایم. فقط بازی را به سایپا واگذار کردیم که در آن دیدار هم بازی گره خورد و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد وگرنه مستحق باخت نبودیم.


وی ادامه داد: هواداران تیم باید صبور باشند و مانند بازی با ذوب‌آهن تنها از استقلال حمایت کنند که نتیجه این حمایت‌ها را در آن بازی سخت مقابل ذوب‌آهن دیدند. هواداران باید بدانند مهم هدفگذاری ما در پایان فصل بوده که قهرمانی در لیگ برتر است.


“برخی از رسانه‌ها حضور رسولی‌نژاد در مراسم افطار باشگاه پرسپولیس را به درخواست رئیس هیئت مدیره استقلال از رویانیان برای جذب اسپانسر تعبیر کردند.” فتح‌الله‌زاده در این خصوص گفت: این مطالب به هیچ وجه صحت ندارد و توسط برخی‌ها مغرضانه مطرح می‌شود. تا به امروز با سه شرکتی که علاقه دارند اسپانسر استقلال باشند، مذاکره کرده‌ام و تا پایان هفته جاری تکلیف آن مشخص می‌شود. ضمن اینکه خود پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب اسپانسر هستند و مطمئنم رویانیان نیز موفق به انجام این کار خواهد شد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.