هوای فردای کشور

۱فروردین ۱۳،

امیدوار شهری خاطرنشان کرد: امروز شنبه و فردا یکشنبه ۴ فروردین در بعضی مناطق استان‌های غربی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده و در بعضی از این مناطق باد و گرد و خاک به همراه کاهش شدید دید افقی نیز رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و اخطار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، گفت: از فردا (یکشنبه ۴ فروردین) وضعیت جوی تهران نیمه‌ ابری همراه با وزرش باد در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود و بیشترین و کمترین دما فردا در پایتخت به ترتیب ۱۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد است.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا امیدواری شهری پیش‌بینی کرد که روز دوشنبه ۵ فروردین هم وضعیت جوی تهران کمی ابری همراه با وزرش باد در ارتفاعات نیمه‌ ابری بوده و بیشترین و کمترین دما نیز با اندکی کاهش به ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد برسد.

وی ادامه داد: از امروز (شنبه ۳ فروردین) در استان اردبیل و سواحل دریاری خزر دمای هوا به‌ طور محسوس افزایش می‌یابد و در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وزش باد شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: از فردا (یکشنبه ۴ فروردین نیز) با نفوذ جریان‌های شمالی بارش باران همراه با کاهش محسوس دما در سواحل دریاری خزر آغاز خواهد شد و تا بعداز ظهر روز دوشنبه ۵ فروردین ادامه خواهد یافت. در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

امیدوار شهری خاطرنشان کرد: امروز شنبه و فردا یکشنبه ۴ فروردین در بعضی مناطق استان‌های غربی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده و در بعضی از این مناطق باد و گرد و خاک به همراه کاهش شدید دید افقی نیز رخ خواهد داد.

به گفته وی، بعدازظهر یکشنبه ۴ فروردین وزرش باد همراه با بارش پراکنده در دامنه‌های جنوبی البرز و بتدریج روز دوشنبه ۵ فروردین در شمال‌شرق و بعضی مناطق شرقی رخ خواهد داد. ضمن اینکه از سه شنبه در بعضی مناطق جنوب‌شرق و شرق وزرش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و اخطار سازمان هواشناسی کشور در ادامه، وضعیت جوی خراسان رضوی را صاف، گاهی با وزش باد اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود فردا وضعیت جوی کمی ابری همراه با وزرش باد در اواخر وقت افزایش ابر خواهد بود. ضمن اینکه بیشترین و کمترین دما در این استان، فردا (یکشنبه ۴ فروردین) بین ۲۰ تا ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود روز دوشنبه با اندکی کاهش به ۱۵ تا ۵ درجه سانتیگراد برسد.
منبع: ایسنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.