هورا؛ بالاخره ما نمردیم!+ تصاویر

۳۰م آذر ،

در آمریکای مرکزی و جایی که مهد تمدن مایاهاست اشخاص محلی و گردشگران شب بیدار ماندند تا با چشم خود ببینند خورشید روز بعد مثل همیشه نوید روز تازهی را می دهد و دست کم فعلا از پایان جهان خبری نیست.

هورا؛ بالاخره ما نمردیم!

به گزارش ممتازنیوز، این پرسش برای بسیاری از ما مطرح شد که آیا آن آخرالزمانی را که بسیاری از ادیان وعده می دهند، ما به چشم خواهیم دید؟ آگر این گونه است، آیا ما آنگونه که باید زیستیم و با خاک یکسان شدیم؟ آیا ما همانی بودیم که می بایست؟

 گزارش های دریافتی می گویند، نه فقط بازماندگان قوم کهن مایاها که همه جنجالها بر سر پایان دنیا از تقویم آنها آغاز شد، بلکه بسیاری دیگر از شهروندان جهان در شب آخرالزمان نگران به نظر نرسیدند. آنان در گواتمالا، روسیه، هند، و… جشنهای آیینی و غیر آیینی خود را با شکوه تر از همیشه برگزار کردند و شمع به دست، در انتظار پایان تقویم چند هزارساله خود شب را به صبح رساندند.

چرخه پنج هزار و ۱۲۵ ساله تقویم قوم کهن مایاها در روز جمعه، اول دی ماه امسال به پایان می رسید و همین مساله سبب شده بود که عده ای بگویند این روز جهان به پایان می رسد.

به گزارش یورونیوز، اینترنت کمک کرد این شایعه که از حدود شصت سال پیش مطرح شده بود، در همه جای دنیا پخش شود و اگرچه عده کمی آن را جدی گرفتند، همه در این روزها از «آخرالزمان» صحبت می کردند.

اما در آمریکای مرکزی و جایی که مهد تمدن مایاهاست اشخاص محلی و گردشگران شب بیدار ماندند تا با چشم خود ببینند خورشید روز بعد مثل همیشه نوید روز تازهی را می دهد و دست کم فعلا از پایان جهان خبری نیست.

حالا بد نیست به این فرض بیندیشیم که: «براستی قرار بوده جهان به پایان برسد؛ اما ما تقاضا کرده ایم این اتفاق نیفتد تا ما….». بقیه این پرسش را شما بنویسید…


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.