هیچ کلاس درسی در اولین روز مهرماه بدون معلم نخواهد بود

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تشکیل کلاس ها و آغاز آموزش در اولین روز مهرماه خبر داد و افزود هیچ کلاسی بدون برنامه و معلم نخواهد بود .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ، احمد محمودزاده در جلسه ستاد پروژه مهر با تاکید بر بازگشایی مدارس در اول مهر اظهار داشت: اول مهر اولین روز تشکیل کلاس ها و آغاز آموزش خواهد بود و معلمان با در دست داشتن برنامه درسی به سر کلاس ها خواهند رفت و هیچ کلاسی در آن روز بدون معلم نخواهد بود.
وی  این مطلب را از اولویت اقدامات آموزش و پرورش استان دانست و خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر لازم است که جلسات ویژه و تخصصی در سطح استان و مناطق در تمامی کمیته های ستاد پروژه مهر تشکیل شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه تدوین برنامه هفتگی مدارس را یادآور شد و  بیان داشت: تهیه برنامه هفتگی توسط مدیر مدرسه نشان دهنده این است که سازماندهی دانش آموزان و کلاس بندی در آن مدرسه اتفاق افتاده است.
وی اضافه کرد :  از گروه های درسی استان و مناطق خواسته شده تا  برنامه هفتگی مدارس را بررسی کنند که شیوه توزیع دروس تخصصی و غیر تخصصی در طول هفته کامل و بی عیب و نقص باشد .   


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.