هیچ پارکی در پایتخت بدون نگهبان نیست

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران با تاکید بر این که تامین امنیت پارک‌ها وظیفه نیروی انتظامی است، گفت: هیچ یک از بوستان‌‌های پایتخت بدون نگهبان نیست.
 
علی محمد مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعامل خوب شهرداری تهران با نیروی انتظامی، اظهار کرد: در تمامی بوستان‌های سطح شهر، نگهبان به صورت ۲۴ ساعته مستقر است.
 
وی با بیان اینکه نگهبان پارک در قالب پلیس پارک با شهرداری همکاری می‌کند، افزود: نگهبان پارک در استخدام شرکت‌های خصوصی است و شهرداری تنها با عوامل اجرایی آن دسته از شرکت‌هایی که پلیس صلاحیت آنها را تایید کرده است، قرارداد منعقد می‌کند.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه علاوه بر پلیس پارک، در بوستان‌های فرا منطقه‌ای و جنگلی، پلیس نیروی انتظامی نیز به صورت ۲۴ ساعته مستقر است، افزود: به این ترتیب امنیت در بوستان‌های بزرگ به حدی تامین است که خانواده‌ها در ایام تابستان حتی تا نیمه‌های شب در بوستان‌ها حضور دارند.
 
مختاری خاطرنشان کرد: تعداد پلیس پارک مستقر در هر بوستان، بستگی به وسعت بوستان و کارکرد آن از نظر محله‌ای، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بودن دارد.
 
وی همچنین به اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای تامین امنیت هر چه بیشتر مردم در بوستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: نقاط ناایمن و کور در بوستان‌های سراسر پایتخت شناسایی شده و با نورپردازی مناسب امنیت این نقاط فراهم شده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.