هکرهای روسی، کارکنان امنیتی و ۲۰۰۰ تن از کارمند نیروی دریایی اوکراین را افشا کرد

یک گروه هکر روسی موسوم به “RaHDit” توانسته اطلاعات ۱۷۰۰ تن از کارکنان سرویس امنیتی اوکراین و همچنین ۲۰۰۰ تن از کارمندان نیروی دریایی این کشور را منتشر کند.

هکرهای روسی، کارکنان امنیتی و ۲۰۰۰ تن از کارمند نیروی دریایی اوکراین را افشا کرد

به گزارش ممتاز نیوز، گروه هکر روسی نامبرده شده به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: افشاگری اطلاعات ماموران سرویس امنیتی اوکراین در اقدامی تلافی‌جویانه و در پاسخ به حمله اخیر به پل کریمه انجام شد.

این هکرها همچنین اطلاعاتی را از سازمانی موسوم به UA Cats Division افشا کردند؛ سازمانی که کمک‌های مالی را برای پهپادهای اوکراینی جمع‌آوری می‌کند.

علاوه بر این مورد، این گروه هکری روسی در اقدامی تلافی‌جویانه از مسیر کشتی‌های غیرنظامی که احتمالا از آنجا پهپادهای دریایی به همراه مواد منفجره به سمت پل کریمه پرتاب شدند، رونمایی کرد.

روز دوشنبه وزارت امور خارجه روسیه حمله به پل کریمه را تایید کرد و ارتش اوکراین را مسئول آن دانست. رئیس پارلمان کریمه نیز گفته است بر خلاف اخبار اولیه، حادثه‌ای که در پل کریمه روی داد ناشی از “حمله” بوده است.

همچنین مقامات حامی روسیه در کریمه می‌گویند که پل کریمه توسط “رژیم تروریستی” کی‌یف مورد حمله قرار گرفته؛ اما خط آهن آن آسیبی ندیده است.

رسانه‌های اوکراینی هم به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که حمله به پل کریمه عملیات ویژه نیروی دریایی و سرویس امنیت اوکراین بوده است.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.