هیولاهای پودینگی اعتیاد آور

۲۱اردیبهشت،

بازی هیولاهای پودینگی (Pudding Monsters)، آخرین بازی انتشار یافتن یافته توسط شرکت زپتو لب (Zeptolab) می باشد.این شرکت که در روسیه واقع شده، اولین بار بازی طناب را ببر (Cut The Rope) را برای دو سیستم عامل اندروید و آی اُ اِس منتشر کرد این بازی میلیون ها بار توسط کاربران این دوسیستم عامل دانلود شد و به یکی از محبوب ترین بازی های سبک پازل تبدیل گردید.

 

 

بازی هیولاهای پودینگی هم دوباره در همان سبک پازل ساخته شده است و بازی به صورت دو بعدی می باشد.این بازی در مورد پودینگ های کوچک و یک چشمی است که تمایل بسیاری دارند که به هم بچسبند و یک هیولای پودینگی درست کنند.گیم پلی این بازی بسیار ساده بوده؛ پودینگ های کوچک روی صفحه شطرنجی ایستاده اند، و شما باید با توجه به موانعی که روی صفحه وجود دارند پودینگ ها را حرکت دهید اما قضیه به این راحتی ها هم نیست، شما وقتی که یک پودینک را وادار به حرکت می کنید، هنگامی می ایستد که مانعی سر راحش قرار بگیرد.بازی دارای یک معموریت جانبی هم می  باشد که شما می توانید با نقشه قبلی هیولای خود را به گونه ای طرح ریزی کنید که بر ستاره هایی که روی زمین می باشند بیاستند.البته در هر مرحله فقط سه ستاره و جود دارد و نکته قابل توجه برای انجام مأموریت جانبی این است که وقتی که دو پودینگ به هم برخورد کنند دیگر قابل جدایی نیستند.

هر چه قدر که بازی را پیش می روید در بازی موانع تازهی در سر راه شما قرار می گیرد و شما ناچارا باید خود را با آنها وفق دهید.یکی از موانع جالب این بازی یک سری پایگاه های نارنجی هسنتد که وقتی یکی از پودینگ ها را به سوی آن سر دهید،از آن پودینگ چندین پودینگ مشابه ایجاد می کند.

به جز پودینگ های قرمز رنگ دوست داشتنی، چند نوع پودینگ دیگر در بازی حظور پیدا میکنند و هر کدام خاصیتی دارند.اولین پودینگ تازهی که وارد بازی می گردد، یک پودینگ خوابالو هست که با فرستادن پودینگ های قرمز به طرفشان، بیدار می شوند.یکی دیگر از این پودینگ ها،پودینگ هایی می باشند که به صورت گروهی هیپنوتیزم شدند و با هم حرکت می کنند و برای خارج شدن از این حالت باید با پودینگ های عادی برخورد داشته باشند.نوع دیگری هم وجود دارد که آهنربایی اند، البته درست تر این است که بگوییم پودینگ ربا می باشند و در جایی که ایستادند وقتی یک پودینگ را به طرفشان بفرستید آن را به خود جذب می کنند.پدینگ های سبز رنگی هم در بازی می باشند که زمین را به چسب آغشته می کنند و هنگامی که پودینگهای عادی را به طرف جایی که چسب ایجاد شده می فرستیم دیگر از روی صفحه سقوط نمی کنند و در همان محل می ایستند.

از لحاظ گرافیکی، زپتو لب رویه قبلی خود را پیش گرفته و از همان موتور گرافیکی طناب را ببر استفاده کرده است.این بازی گرافیک چشم نواز و رنگارنگی دارد و جزییات به خوبی در بازی به نمایش در آمده است.

فیزیک بازی بسیار هوشمند می باشد و در آن طبق قوانین بازی نمی توان نقصی پیدا کرد.برای مثال تمام پودینگ ها بر اساس فیزیکی که برایشان تعریف شده عمل می کنند.

در این بازی فقط دو قطعه موسیقی پخش می گردد.یکی در صفحه اصلی بازی و دیگری در محیط بازی و هر دو قطعه مناسب محیط هیولاهای پودینگی می باشند ولی بهتر بود تعداد قطعات را افزایش می دادند، چون یکی از تأثیر گذارترین عوامل در بازی های پازل، موسیقی آنها می باشد.صدای بازی بسیار خوب از آب درآمده و بسیار قوی کار شده است و می توان گفت جلوه های صدای این باز مسئله موسیقی را جبران کرده است.

تا به امروز سه قسمت از این بازی که به صورت پک، روی نسخه قبلی ارائه می شوند که در گوگل پلی و آی تیونز اِستور انتشار یافتن یافته اند.این سه قسمت تازه اشغال گران اتاق (Room Invaders)، همسایگان (The Neighborhood) و گشت شهری (City Tour) نام دارند که با قسمت اول که فرار از یخچال (Fridge Escape) نام دارد جمعا چهار قسمت را تشکیل می دهند.

زپتو لب اعلام کرده که مراحل بیشتری از این بازی انتشار یافتن خواهد کرد. تا به امروز بازی پودینگ های هیولایی برای دو سیستم عامل اندروید و آی اُ اِس (آی فون، آی پد و ای پاد) انتشار یافتن یافته است.

لینک دانلود بازی در گوگل پلی

لینک دانلود بازی ذر آی تیونز

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.