هیچ لج و لجبازی در مطرح شدن استیضاح وزیر علوم در کار نیست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر علوم در مجلس گفت: هیچ لج و لجبازی در مطرح شدن استیضاح وزیر علوم در کار نیست.

“قاسم جعفری” نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح استیضاح وزیر علوم در مجلس،‌ اظهار داشت: مجلس رضایتی از عملکرد “فرجی دانا” وزیر علوم و تحقیقات در یک سال گذشته نداشته است.
وی افزود: رسالت دانشگاه، دانش، پژوهش و فرهنگ است، چراکه باید انسان‌های عالم را تربیت کند، اما متاسفانه در یک سال گذشته مسائل حاشیه‌ای پررنگ‌تر از مسائل علمی و فرهنگی بوده و این در حالی است وزارت علوم می‌توانست با پرهیز از حاشیه‌سازی خیلی بهتر از این عمل کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه هدف از مطرح شدن استیضاح وزیر علوم لجبازی با وی نیست، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای وظیفه نمایندگی خود در قبال مردم کشورمان عمل می‌کنند و هیچ لج و لجبازی در مطرح شدن استیضاح وزیر علوم در کار نیست.

گفتنی است؛ درخواست استیضاح فرجی‌دانا وزیر علوم با ۵۰ امضا به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شده اما اعلام وصول نشده است.

همچنین “زاهدی” رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی علت درخواست استیضاح برای وزیر علوم را ابراز نگرانی شدید نمایندگان در مسائل مرتبط با وزارت علوم عنوان کرده است.
 
وزیر علوم و تحقیقات نیز در واکنش به این طرح استیضاح نمایندگان مجلس،‌ گفته است که رایزنی‌هایی خواهیم داشت تا برخی از سوءتفاهم‌هایی که سبب این طرح استیضاح می‌شود برطرف شود و امیدواریم فضای تفاهم مجددا حاکم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.