وادی خیل، به حق مسئولیت پذیر بود

۰۷م آذر ،

سرپرست تازه هیئت پینگ پینگ تهران: حاشیه همیشه هست

سرپرست تازه هیئت پینگ پنگ تهران گفت: رئیس سابق هیئت با وجود اینکه پس از استعفایش درگیر حواشی بسیاری شد اما به حق انسان مسئولی بود.

محمد بایرام پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ سبب وقفه ایجاد شده پس از استعفای رئیس سابق هیئت تنیس روی میز تهران و اعلام حکم وی به عنوان سرپرستی ابراز داشت: درست است که بزرگترین هیئت تنیس روی میز یعنی تهران پس از استعفای نادر وادی خیل رئیس سابق و قبول استعفای وی تا اعلام حکم سرپرستی به من زمانی فاصله افتاد اما قانون برای همه کوچه پس کوچه ها و شرایط مختلف مقررات تدوین کرده است، این هیئت هم طبق مقررات در زمان غیبت رئیس از دبیر هیئت برخوردار بود که تمام کارها را دنبال می کرد.

وی با بیان اینکه پیش از این سمت تازه دبیر ونایب رئیسی هیئت تنیس روی میز تهران را بر عهده داشته است اضافه کرد: من به عنوان دبیر، اداره کننده هیئت بودم وتمام کارها در غیاب وادی خیل به خوبی انجام گرفت.

رکورد دار قهرمانی پینگ پنگ در ایران اظهار داشت: هدف من خدمت به ورزش تنیس روی میز است چه زمانی که به عنوان بازیکن عضو تیم ملی بودم و چه الان که در جایگاه ورزشکار نیستم و در بخش اجراتیی و مدیریتی مشغول شده ام مدت این سال است که به هیئت تنیس روی میز تهران آمده اند تا در نهایت اول آذرماه امسال از سوی محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز حکم سرپرستی هیئت را دریافت کردم.

بایرام پور در ارتباط با رئیس مستعفی تنیس روی میز گفت: نادر وادی خیل یکی از بهترین مدیران طول تاریخ کشور بوده و هست در زمان وی تیم تهران از مقام دهی به مقام اول رسید به دوستی ها تعمیق بخشید و پشت سرگویی ها کم شد، ارتباطات بهتر شد از متخصصان و قهرمانانی همچون سیامک جعفری، رضا فرجی، صمد تدبیری، رضا میر الماسی، داریوش ضرغامپور و… استفاده کردیم و من بسیار از ایشان آموختیم.

وی اضافه کرد: وادی هیل یکی از کسانی بود که می گفت: باید متخصصان و اشخاص پینگ پنگی روی کار باشند و یکی از دلایل استعفای وی نیز همین عامل بود.

بایرام پور در پاسخ به اینکه آیا رئیس سابق با توجه به مشغله های کاری اش زمانی را نیز برای هیئت تنیس روی میز تهران می گذاشت یا خیر اعلام کرد: وی به سبب اینکه مسئولیت های دیگری غیر از ریاست هیئت تنیس روی میز تهران برعهده داشت با کمبود وقت مواجه بود و کمتر می توانست در هیئت باشد اما حداقل هفته ای ۳ جلسه را زمان می گذاشت و یا صبح زود یا عصرها برای هیئت تنیس روی میز تهران وقت می گذاشت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.