واران: قهرمانی در چمپیونزلیگ مثل یک رویاست

۳۱فروردین۱۳،

رئالی ها به دنبال رسیدن به دهمین قهرمانی شان در رقابت های چمپیونزلیگ می باشند و واران امیدوار است که بتوانند ناکامی مقابل حریف آلمانی در دور گروهی را در مرحله نیمه نهایی جبران کنند.

به گزارش گل، او در گفتگو با سایت یوفا گفت:”  قهرمانی در چمپیونزلیگ یک رویاست. اما دورتموند تیم بسیار خوبی است و حضورشان در این مرحله اتفاقی نبوده است.

ما از دیدارهای مرحله گروهی می دانیم که آنها تیم باکیفیتی می باشند و ما باید بسیار خوب و قدرتمندانه بازی کنیم.”

این ستاره ۱۹ ساله فرانسوی همچنین در مورد خاطرات دوران نوجوانی اش از رقابت های چمپیونزلیگ گفت:” والی زیدان مقابل لورکوزن اولین چیزی است که در ذهن من مانده است. من خاطرات خوبی از دیدن رقابت های چمپیونزلیگ زمانی که بچه بودم، دارم. من و دوستانم طرفدار تیم های مختلفی بودیم. خاطرات فوق العاده ای بود.”

واران در رقابت های این فصل نمایش های درخشانی ارائه داد و خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جوان اروپا معرفی کرد؛ اتفاقی که خود آن را مدیون مورینیو می داند.

” چیزی که مورینیو از بازیکنان می خواهد این است که به اندازه خودشان خوب باشند؛ نه اینکه بخواهند خیلی بیشتر از آنچه می باشند، نشان بدهند. وقتی جوان هستید، می خواهید نشان بدهید که چه کارهایی می توانید انجام بدهید اما گاهی باید یاد بگیرید که نباید اوضاع را پیچیده کنید.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.