واردات خودروهای لوکس مردم را حساس نموده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

ابراهیم نکو با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران مطرح نمود:

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: واردات خودروهای گرانقیمت و لوکس در حالت عادی هم بی‌مورد است و ممکن است به تولیدات داخلی آسیب وارد کند.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهلت ارائه بودجه از سوی دولت به مجلس گفت: امیدواریم بودجه به موقع به مجلس ابلاغ شود تا به مشکلات قبل برنخوریم.

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی با تأکید بر این نکته که نمایندگان مجلس باید با دیدن همهی جوانب، بودجه را به نحوی تنظیم نمایند که دچار مشکل نشویم گفت: نمایندگان نباید دولت را متهم نمایند و از آن طرف دولت نیز نباید مجلس را متهم کند چرا که ما نیاز داریم دید مردم نسبت به ما مثبت باشد.

وی در ادامه با اشاره به مسئله واردات خودروهای لوکس با ارز دولتی و فروخته شدن آن به سه برابر قیمت گفت: مردم به شدت در این زمینه حساس شده‌اند از این رو نمایندگان مجلس سعی دارند از حواشی موجود این قضیه بکاهند از طرفی در این میان اشخاص سودجود قصد دارند جو را متشنج نموده و مردم را از این هم حساس‌تر نمایند.

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی در پایان خاطرنشان نمود: این مسئله ممکن است به تولیدات داخلی هم آسیب بزند،‌ در حالت عادی هم وارد نمودن خوردوی های لوکس و گرانقیمت بی‌مورد است و اشخاص قصد سودجویی از این تجارت را دارند،‌ به نظر من دستگاه‌های نظارتی دولتی بسیار در این زمینه مقصر می باشند و با کم‌کاری خود به این بی‌قانونی‌ها دامن می‌زنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.