واریز ۳۰ لیتر بنزین به مناسبت عید فطر

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: هیات دولت به مناسب عید فطر ۳۰ لیتر بنزین اضافه در ماه شهریور به کارت سوخت واریز می کند.

به گزارش ایرنا، ‘بهروز مرادی’ روز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به آغاز مرحله دوم سفرهای تابستانی این هدیه از سوی دولت به مردم اختصاص یافت.

وی در خصوص پرداخت بودجه های عمرانی و جاری دستگاه های اجرایی، گفت: با گذشت پنج ماه از ابتدای سال جاری بودجه جاری و عمرانی ۷۰۰ دستگاه اجرایی به موقع پرداخت شده است.

مرادی در مورد تخصیص اعتبارات حوادث در کشور نیز گفت: در رابطه با سیلاب های گلستان، مازندران، گیلان و زلزله آذربایجان شرقی براساس ماده ۱۰ و ۱۲ حوادث غیرمترقبه به موقع پس از این حوادث اعتبارات لازم پرداخت شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با اشاره به جلسه امروز هیات دولت گفت: به رغم مصوبات دولت در سفرهای استانی به آذربایجان شرقی، امروز نیز رییس جمهوری برای رفع نیازها و مشکلات مناطق حادثه دیده این استان دستورات دیگری را صادر کردند.

وی ادامه داد: این مصوبات در رابطه با افزایش ارقام تسهیلات، بازسازی، نوسازی، کمک های بلاعوض، معیشتی و سایر امکانات است.

مرادی گفت: از جمله این اقدامات ارائه تسهیلات به ۲۰ هزار واحد مسکونی بود که ۲۰ میلیون تومان وام به منازل شهری و ۱۲ و نیم میلیون تومان برای مناطق روستایی در نظر گرفته و مقرر شد به مناطقی که بر اثر شدت زلزله خسارات زیادی دیده توجه ویژه ای صورت گیرد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.