واشنگتن تروریست تربیت می‌کند

جام جم آنلاین: “آمریکن فری پرس” نوشت: منافقین تنها گروهی نبودند که آموزش ترور می دیدند. اعضای جندالله که در پاکستان پایگاه داشتند و با گروه طالبان در ارتباط بودند و نیز یک گروه کرد (پژاک) نیز به صحرای نوادا گسیل شدند. در عمل، ایالات متحده یک اردوگاه تربیت تروریست را در خاک خود راه اندازی کرده بود.

 هفته نامه آمریکایی “آمریکن فری پرس”، روز یکشنبه نوشت: سیاست فعلی اوباما در راستای رویکردی است که جرج بوش و دیک چینی در دولت پیشین برگزیده بودند.

بر اساس یافته های سیمور هرش، روزنامه نگار، دولت قبلی آمریکا در سال ۲۰۰۳ اجازه آموزش منتخبی از جنگجویان گروهک منافقین در صحرای نوادا را صادر کرده بود.

منافقین سال هاست که در اطراف بغداد فعالند و با اعتقادی که به فلسفه چپ دارند، برای دستیابی به اهداف سیاسی خود در ایران فعالیت مسلحانه می کنند. در زمانی که حکومت صدام بر مسند قدرت بود، منافقین در کشتار هزاران کرد عراقی به نیروهای بغداد کمک کردند. این گروه دفاتری هم در اروپا و به خصوص پاریس دارد. اما مهم ترین روابط خارجی آنان با سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا (موساد و سیا) بوده است.

بوش و چینی، استفاده از منافقین برای حمله به هدف هایی در ایران را به عنوان یک برگ برنده می دیدند.

جنگجویان این گروه در صحرای نوادا و در مکانی سری در سازمان موساد، فنون گشت و مراقبت، بمب گذاری و ترور را فراگرفتند.

آمریکن فری پرس در ادامه نوشت: البته منافقین تنها افرادی نبودند که آموزش ترور می دیدند. اعضای جندالله که در پاکستان پایگاه داشتند و با گروه طالبان در ارتباط بودند و نیز یک گروه کرد (احتمالا منظور پژاک است) نیز به صحرای نوادا گسیل شدند. در عمل، ایالات متحده یک اردوگاه تربیت تروریست را در خاک خود راه اندازی کرده بود.

اگر چه نمی توان ادامه یا توقف فعالیت اردوگاه نوادا در زمان حاضر را تایید یا تکذیب کرد، اما باراک اوباما و بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) همچنان از جنگ مخفیانه علیه ایران پشتیبانی می کنند. حتی گزارش هایی مبنی بر همکاری نیروهای ویژه آمریکا با تروریست ها نیز در دست است.

نیروهای منافقین در مراکزی سری در خاورمیانه، با پول مالیات دهندگان آمریکایی و توسط مربیانی از انگلیس، رژیم صهیونیستی و آمریکا آموزش می بینند و به سلاح های مدرن مجهز می شوند. به طور خاص و در مورد کشتن دانشمندان هسته ای ایران، تروریست های منافقین فرا گرفته بودند که چگونه باید از بمب های کوچک مخصوص نیروهای ویژه در آمریکا و رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

آمریکن فری پرس در پایان نوشت: با این وجود، همه چیز هم بر وفق مراد اوباما و نتانیاهو پیش نرفته است. نیروهای اطلاعاتی ایران به تازگی یک شبکه تروریستی خارجی که آماده انجام بمب گذاری و کشتار بود، را در هم کوبیدند. شواهد اولیه حاکی است که تروریست های یاد شده در یک دهه گذشته توسط رژیم صهیونیستی و متحدان ضد ایرانی اش آموزش دیده بودند.(ایرنا) 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.