واعظی: مربیان کره ای تنش زا بودند / جلوی ضرر را گرفتیم

‘حجت الله واعظی’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مربیان تیم ملی باید تنش ها را از بین ببرند، اما مربیان کره ای خود عامل ایجاد تنش بودند. به علاوه این مربیان مقابل تصمیمات فدراسیون مقاومت می کردند. این عوامل باعث شد که از کار خود برکنار شوند.

وی ادامه داد: چیزی که مشخص بود چه با این مربیان و چه بدون آنها نتیجه ای که در المپیک به دست می آمد، خیلی تفاوت نمی کرد اما بدون شک جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است.

رییس سازمان تیم های ملی درباره تنش های ایجاد شده پس از برکناری مربیان کره گفت: در این شرایط نباید کسی از آب گل آلود ماهی بگیرد. زیرا کسانی ضرر می کنند که این تنش ها را ایجاد کرده اند. توصیه من به ورزشکاران این است که به تمرینات خود بازگردند و از موقعیتی که برایشان ایجاد شده نهایت بهره را ببرند.

وی تاکید کرد: فدراسیون در حال حاضر بهترین امکانات را برای ملی پوشان فراهم کرده است و هتل، تغذیه، روانشناس و کادر پزشکی تیم ملی شرایط ایده آلی دارد.

واعظی درباره اظهارات میلاد وزیری گفت: من انتقاد پذیر هستم و از حرفی که علیه من زده شده باشد. ناراحت نمی شوم اما حرف های وزیری خیلی بچه گانه بود و مطمئنا از کسی که قهرمان کشور است بر نمی آید. این حرف ها تحت تاثیر القائات کسانی مطرح می شود که طرد شده اند و یا از فدراسیون کنار گذاشته رفته اند.

وی ادامه داد: کسانی که وزیری را تحریک می کنند در این میان ضرر نمی کنند و ضرر متوجه کسی می شود که برای آنها خود را دچار مشکل می کند. وزیری با گذشت زمان متوجه می شود که اشتباه کرده است و من هم امیدوارم به تمرینات تیم ملی باز گردد.

رییس سازمان تیم های ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد: هزینه زیادی برای ملی پوشان شده است اما اگر این ورزشکاران بخواهند از جایگاه خود فراتر بروند با آنها برخورد می شود.

۲۰۲۴/۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۰۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.