واعظ زاده به پشتوانه برنامه تئوریک وارد عرصه انتخابات شده است

۱۷اردیبهشت،

وزیر راه دولت اصلاحات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر راه دولت اصلاحات که به همراه صادق واعظ‌زاده به وزارت کشور مراجعه کرد، گفت: واعظ زاده را فردی عالم، شریف و با تجربه می‌دانم و می‌خواهم به وی رای بدهم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمد رحمتی” وزیر راه دولت اصلاحات که همراه صادق واعظ‌ زاده برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: واعظ زاده را فردی عالم، شریف و باتجربه می‌دانم که همه خصوصیات یک مسئول خوب را دارد و دلیل مراجعه بنده با وی به وزارت کشور این است که می‌خواهم به او رای بدهم و فکر می‌کنم که خداوند کمکش می‌کند و موفق می‌شود.

وزیر راه دولت اصلاحات در پاسخ به اینکه آیا واعظ زاده برنامه مدونی را برای انتخابات تدوین کرده است یا خیر گفت: واعظ زاده رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است و این مرکز طی دو سال قبل بنیانگذاری شده و تعدادی از اساتید دانشگاهی تدوین الگوی پیشرفت را در آنجا انجام می‌دهند و کارهای تئوریک بسیار خوبی انجام شده است.

رحمتی افزود: وی به پشتوانه این برنامه و برنامه‌های کوتاه مدت‌تری که تدوین کرده و در سایتش نیز وجود دارد پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

گفتنی است، دقایقی پیش آغاز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دستور وزیر کشور به استانداران و فرمانداران ابلاغ شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.