واکاوی ازدواج های فامیلی در “خانه ما”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

برنامه زنده “خانه ما” با بررسی و به چالش کشیدن مسائل و مشکلات خانواده ها به ارائه بهترین راه کارها می پردازد.

پروانه طهماسبی، تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: برنامه “خانه ما” با به چالش کشیدن مسائل خانوادگی و ارائه بهترین راه حل و راهکار در حل مشکلات از شنبه تا چهارشنبه از رادیو تهران موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن می رود.
وی بیان کرد: این برنامه از فردا ۷ آبان به موضوع بچه های خجالتی و آسیب های وارده به این کودکان با نویسندگی “فاطمه خسروپور” می پردازد و۸ آبان موضوع علاقه نوجوانان به بازیهای رایانه ای با نگاررش “فاطمه سرلک” در برنامه “خانه ما” به بحث و بررسی گذاشته می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: برنامه “خانه ما” سه شنبه ۹ آبان با موضوع هم جنسی خواهی عاطفی با نگارش “تکتم نوبخت” و چهارشنبه ازدواج های فامیلی و درستی و نادرستی این وصلت با نویسندگی “ایمان احدزاده” پخش خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: بازیگرانی که در این بخش به ایفای نقش می پردازند عبارتند از: آسیه گرجی، ستاره نقدی، سعید و علیرضا بارانی، فاطمه سرلک و متین محمدی .
هم چنین “حماد خزائی”، تهیه کننده دیگر این برنامه؛ گفت: برنامه “خانه ما” از شنبه تا چهارشنبه با آیتم های متنوع و انتخاب موضوعات روز از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ پخش می شود.
وی اظهار داشت: این برنامه یکشنبه ۱۴ آبان با موضوع لج و لجبازی زوج ها و تاثیرات آسیب های آن در زندگی با نویسندگی “تکتم نوبخت” و دوشنبه ۱۵ آبان، با موضوع رابطه اعضای خانواده براساس پول و مسائل مادی با نگارش “فاطمه خسروپور” پخش می شود.
این تهیه کننده تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که سه شنبه ۱۶ آبان به بررسی آن خواهد پرداخت موضوع دوپینگ و اعتیاد است که با حضور کارشناسان و مشاورین و مشارکت مردمی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
همچنین؛ چهارشنبه ۱۷ آبان، خانه ما با موضوع آلزایمر روی آنتن خواهد رفت.
گفتنی است؛ سعید و علیرضا بلانی، فاطمه سرلک ستاره نقدی و بهروز سالمی در این هفته در برنامه خانه ما به ایفای نقش می پردازند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.