والدانو: گواردیولا، استیو جابز فوتبال است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

والدانو با اشاره iبه سبک کاری لاماسیا گفت:«بارسلونا در فوتبالش یک فرهنگ را پیاده سازی کرده و همه آنچه در لاماسیا iبه بازیکنان آموخته می شود، در تیم اصلی نیز iبه کار گرفته می شود.»

او در گفتگو با یاهویورواسپورت که توسط آژانس خبری اروپاپرس بازتاب داده شد، از این بابت که این سیستم در رئال مادرید پیاده سازی نمی شود ابراز حسرت کرد.والدانو در ادامه iبه این نکته اشاره کرد که در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید، از تیم پایه ای رئال، بازیکنانی چون رائول و گوتی را شناسایی کرده و دراین باره گفت:« من در وقت مربیگری ام در رئال این شانس را داشتم که رائول و گوتی را در تیم پایه ای بیابم. بازیکنانی که iبه تاریخ پیوسته اند.در تاریخ باشگاه رئال مادرید، تیم پایه ای نقشی سرنوشت ساز و حیاتی داشته ولی دوره عوض شده. واقعیت این است که برای اهمیت دادن iبه تیم پایه ای ، شاید iبهتر باشد فقیر باشی تا ثروتمند.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش iبه این نکته اشاره کرد که پپ گواردیولا در دوران حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا یک شاهکار کرده:« گواردیولا استیو جابز دنیای فوتبال است: یک مربی شجاع، عاشق زیبایی ها و خلاق. او یک الگوی بزرگ است و iبه حق هم الگو شده.»

والدانو در پاسخ iبه سوالی درمورد برنده توپ طلای امسال گفت:« اگر مسی برنده این جایزه بشود خیلی خسته کننده خواهد بود. او سه توپ طلا برده و البته این فصل iبهترین فصل فوتبالی او بوده. اگر می گویم که این جایزه نباید iبه او برسد، iبه خاطر این است که خسته کننده است که یک جایزه همیشه iبه یک نفر برسد. حریف اصلی او رونالدوست؛ بازیکنی استثنایی که بدشانس بوده که در نسل فوتبالیست های لیونل مسی است.»

بخش پایانی صحبت های والدانو در مورد رقابت های لالیگاست:« فاصله بین رئال مادرید و بارسلونا با سایر تیم ها، نامتناسب است و این روی سلامت رقابت ها تاثیرمی گذارد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.