وام ۳میلیاردی یاکلاهبرداری ۳ میلیاردی

فردی که به بهانه دریافت وام ،سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان اصفهان شناسایی و دستگیر شد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ” محمد رضا خدادوست ” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری در یکی از مناطق شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود : با بررسی های انجام شده مشخص شد فردی به بهانه دریافت وام مبلغ سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است .
این مقام مسئول تصریح کرد : با انجام اقدامات خاص پلیسی و بکارگیری شیوه های علمی ، نهایتا مخفیگاه این فرد شیاد شناسایی و ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به آگاهی شهرستان منتقل شد عنوان کرد :با انجام بازجویی های تخصصی متهم صراحتا به بزه انتسابی اقرار کرد .
سرهنگ ” خدادوست ” با بیان اینکه متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد به شهروندان هشدار داد : افراد کلاهبردار و شیاد از هرفرصتی برای اغفال طعمه های خود استفاده می کنند لذا لازم است قبل از اینکه شهروندان تصمیمی را اتخاذ کنند تحقیقات مختصری را درزمینه گفته های اینگونه افراد انجام دهند تا به راحتی به دام این افراد گرفتار نشوند.
متاسفانه افراد ساده لوح ابتدا تصمیم می گیرند و بعد تحقیق می کنند که کار از کار گذشته اما انسان عاقل و باتدبیر کسی است که ابتدا تحقیق کندو بعد تصمیم درست را اتخاذ کند .    


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.