واژگونی پراید گروگان را نجات داد

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

سه مرد که iبه انگیزه سرقت خودروی پراید دوست شهرستانی‌شان، وی را در شهریار ربوده و با زندانی کردن در صندوق عقب خودرو در حال فرار بودند، خودرویشان واژگون شد و مرد گروگان نجات یافت.یکی از متهمان که در صحنه اتفاق از سوی رهگذران دستگیر و تحویل پلیس داده شده بود، اعتراف کرد همدستانش با سرقت خودروی شاکی (مرد نجات یافته)، او را iبه گروگان گرفته بودند تا از خانواده‌اش در مشهد اخاذی کنند.

به گزارش تفسیری جام‌جم، چند روز پیش یک خودروی پراید با سه سرنشین در حالی که با سرعت بالایی در حرکت بود، در یکی از محله‌های جنوبی شهریار در غرب استان تهران، واژگون شد و سرنشینان آن زخمی شدند. در این موقع، رهگذران iبه کمک اشخاص زخمی رفتند تا آنها را نجات دهند که متوجه شدند، مردی با دست و پای بسته از داخل صندوق عقب خودرو iبه بیرون پرت شد.

در پی این اتفاق، یکی از رهگذران با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان شهریار در غرب استان تهران تماس گرفت و موضوع را خبر داد.

نجات گروگان

در این مرحله، رهگذران قصد نجات مرد دست و پا بسته ـ که از صندوق عقب خودرو iبه بیرون پرت شده بود ـ را داشتند که سه سرنشین خودرو متواری شدند.

مردم که پی iبه فرار این اشخاص برده بودند، iبه تعقیب آنها پرداختند و موفق iبه دستگیری یکی از آنها شدند و وی را تحویل ماموران دادند.

با انتقال مرد نجات یافته و مرد متهم iبه اداره آگاهی شهریار در غرب استان تهران، تحقیق از آنها آغاز شد.

شاکی از ربوده شدن خود گفت

ابتدا مرد نجات یافته iبه پلیس گفت: چند روز پیش iبه دعوت دوستانم برای ملاقات با آنها از مشهد iبه شهریار آمدم. شب قبل دوستانم مرا iبه باغ خانوادگی دوست دیگرشان بردند و شب را همان جا ماندیم.

صبح با سوار شدن iبه خودرو قصد بازگشت iبه مشهد را داشتم که سه دوستم راهم را سد کردند و مرا بشدت کتک زدند.

آنها سوئیچ خودرویم را iبه زور از من گرفتند و دست و پایم را با طناب بستند و با زندانی کردن من در صندوق عقب خودرویم، فقط صدای نامفهومی از آنها می‌شنیدم که می‌گفتند قصد کشتن مرا دارند،‌ سپس مرا از باغ خارج کردند.

وی اضافه کرد: تلاش‌ها برای نجاتم بی‌فایده بود. نمی‌دانستم آنها مرا iبه کجا منتقل می‌کنند و چه سرنوشتی در انتظارم است. وقتی خودرو iبه دلیل سرعت بالا واژگون شد، در صندوق عقب باز شد و iبه کناری افتادم و…

اعتراف مرد متهم

در پی اظهارات مرد نجات یافته، متهم بازداشت شده بازجویی شد و iبه پلیس گفت: من با شاکی ـ گروگان نجات‌یافته ـ آشنایی نداشتم و دو همدستم که فراری می باشند، با وی آشنایی دارند و وی را از شهر مشهد iبه شهریار دعوت کردند تا با ترفندی، خودرویش را سرقت کنند و در ادامه با زندانی کردن وی در باغی، از خانواده‌اش اخاذی کنند که در میانه راه خودرو واژگون شد و مرد گروگان نجات یافت.

بنابراین گزارش تفسیری، متهم با قرار قانونی از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در غرب استان تهران، برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. جستجوی پلیسی برای دستگیری دو همدست فراری این متهم ادامه دارد.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.