واژگونی اتوبوس این بار در محور مهریز / ۱۹ نفر مصدوم شدند

در واژگونی اتوبوس زاهدان – اصفهان در مهریز ۱۹ نفر مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس این بار در محور مهریز / ۱۹ نفر مصدوم شدند

به گزارش ممتاز نیوز، واژگونی اتوبوس زاهدان به اصفهان در محور مهریز ۱۹ مصدوم داشته که بنا به گزارش عوامل اورژانس یزد به جز یک مصدوم دچار تروما به ستون فقرات، سایر آسیب‌های وارده به مصدومان تهدیدکننده‌ حیات نیست.

این حادثه که مربوط به یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی ایمن سفر بوده است، ساعت ۳:۰۱ بامداد امروز شنبه هفدهم تیرماه در محور مهریز و ۱۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع) اتفاق افتاد.

متاسفانه در این رابطه ۱۹ نفر مصدوم شدند که به منظور رسیدگی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی، چهار کد آمبولانس اورژانس و یک کد اتوبوس آمبولانس اورژانس(اتولانس) و نیز یک کد امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

گزارش تریاژ اولیه‌ی مصدومان در صحنه حادثه توسط عوامل اورژانس حاکی از این است که به جز یک مصدوم دچار تروما به ستون فقرات، سایر آسیب‌های وارده به مصدومان حادثه تهدید کننده‌ حیات نیست.

تمام مصدومان حادثه به منظور ویزیت تخصصی و ادامه روند درمان در حال انتقال به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز هستند که در این راستا توسط کد آمبولانس اورژانس سریزد تعداد چهار مصدوم، آمبولانس اورژانس انار(کرمان) دو مصدوم، آمبولانس اورژانس مسجد ابوالفضل مهریز یک مصدوم و آمبولانس هلال احمر نیز یک مصدوم و در نهایت از طریق اتوبوس آمبولانس اورژانس یزد نیز ۱۰ نفر از مصدومان حادثه در حال انتقال هستند.

انتهای پیام/


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.