واژگونی پژو ۴۰۵ با ۱۳ سرنشین

۲۸م آذر ،

واژگونی پژو ۴۰۵ با ۱۳ سرنشین

خودرو پژو ۴۰۵ حامل افغانی‌های غیرمجاز در روستای چهارتاق از توابع بخش مرکزی داراب واژگون و یک نفر از سرنشینان خودرو زخمی شد.

به نقل از فارس، ۱۳ تبعه افغانی سرنشین این خودرو بودند که به سبب سرعت بسیار عصر دیروز با پل ورودی این روستا برخورد کرده و راننده پس از واژگونی متواری شده است.

یک تبعه افغانی سرنشین این خودرو از ناحیه بالا‌تر از آرنج دچار شکستگی شد و به سبب نداشتن هزینه عمل جراحی از بیمارستان با رضایت شخصی مرخص و به اردوگاه شیراز برای اعزام به افغانستان فرستاده شده است.
محمدی متخصص ارتوپدی در بیمارستان داراب پذیرفته بود تا این فرد را به صورت رایگان جراحی و حتی هزینه پلاتین او را نیز پرداخت کند.
عبدالرضا رحیمی مسئول اتباع بیگانه در فرمانداری داراب پس از بازگویی موضوع توسط خبرنگار ما در این شهر به وی و خواستار شدن برگرداندن بیمار به بیمارستان برای جراحی، قول می‌دهد تا مجروح به بیمارستان بازگردد.
دادمحمد مومنی تبعه افغانی هم‌اکنون در بیمارستان داراب بستری و پلاتین مورد نیاز توسط دکتر علی محمدی تامین شده و قرار است فردا عصر عمل جراحی دست او صورت گیرد.
داد محمد گفت: شب قبل ۱۳ نفر از اتباع بیگانه در بیابان‌های اطراف قلاتویه سوار این خودرو شده‌اند و قرار بوده که به تهران بروند.
وی بیان داشت: رانندگان خودرو از هر تبعه افغانی، ۷۰۰ هزار تومان می‌گیرند و از مرز ایران به تهران می‌برند.
شنیده‌ها حاکی است که مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی داراب در تعقیب این خودرو بوده‌اند که این خودرو برای فرار از دست پلیس راه، از مسیر فرعی روستای چهارتاق گریخته است.
۱۱ تبعه دیگر افغانی توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی داراب دستگیر و به اردوگاه شیراز اعزام شدند.
از ۱۳ تبعه افغانی سه نفر در صندوق عقب خودرو، هشت نفر در صندلی عقب و دو نفر در صندلی جلو بوده‌اند که فرد مجروح در صندلی جلو کنار شیشه نشسته بود.

 

چهارشنبه ۲۹ آذر   ۱۵:۵۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.