واژگون مرگبار خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 واژگون مرگبار خودرو

واژگون مرگبار خودرو

ممتازنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور سیرجان – بندرعباس، سه سرنشین خودرو مجروح شدند و راننده آن جان خود را از دست داد.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ مهریار سعیدی افزود: روز گذشته در پی واژگونی یک دستگاه خودرو در محور سیرجان – بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه سیرجان و ماموران پاسگاه گلستان به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی صحنه حادثه مشخص شد خودروی سورای پس از منحرف شدن از مسیر جاده واژگون شده و متاسفانه سرنشینان خودرو که پدر خانواده و دو کودک ۳ و ۶سال بودند مجروح و راننده خودرو که مادر خانواده است بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.
سعیدی اظهار کرد: پس از بررسی حادثه از سوی کارشناس تصادفات، علت وقوع این سانحه رانندگی، نبود توجه به جلوی راننده ناشی از عجله و شتاب بی مورد اعلام شد.
به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از رانندگان خواست هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز، با دقت کامل به رانندگی توجه و از انجام اقداماتی از جمله صحبت کردن با تلفن، خوردن و آشامیدن، توجه و صحبت کردن با سرنشینان خودرو و سایر اقداماتی که منجر به بی توجهی آنها به جاده می شود، خودداری کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.