واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد سربازان پلیس پبشگیری تهران در برابر کرونا

رییس پلیس پیشگیری تهران از واکسیناسیون ۹۰ درصد از سربازان این پلیس در برابر کرونا خبر داد.

واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد سربازان پلیس پبشگیری تهران در برابر کرونا

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح روند واکسیناسیون سربازان پلیس پیشگیری تهران بزرگ در برابر کرونا گفت:  با توجه به گستردگی ماموریت‌ها و فعالیت‌های سربازان وظیفه و همچنین ارتباط مستقیم آنان با شهروندان و مراجعه کنندگان به مراکز انتظامی، واکسیناسیون سربازان شاغل پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز به تاکیدات سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از  ۹۰ درصد سربازان مستقر در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و دیگر مراکز پلیس پیشگیری تهران بزرگ واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: کمتر از ۱۰ درصد از سربازان باقی مانده نیز به زودی واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره چرایی عدم تزریق واکسن به این دسته از سربازان نیز گفت: برخی از سربازان به دلیل ابتلا به کرونا یا حضور مرخصی در زمان واکسیناسیون، واکسینه نشدند که افراد دوباره طی فراخوانی برای تزریق واکسن دعوت خواهند شد. همچنین اکیپ‌های سیار بهداری پلیس پیشگیری نیز با حضور در مراکز پلیس پیشگیری نسبت به تزریق واکسن به این افراد اقدام خواهند کرد.

به گفته موقوفه‌ای امکان واکسیناسیون صددرصدی سربازان پلیس پیشگیری تهران بزرگ وجود دارد و افراد باقیمانده واکسن خود را دریافت خواهند کرد.  

پیش از این امیر غلامرضا رحیمی‌پور، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از واکسیناسیون تمامی سربازان کشور تا پایان شهریورماه خبر داده و گفته بود: با پیگیری‌های انجام شده واکسیناسیون سربازان حاضر در مراکز حساس و دارای ریسک بالای ابتلا به کرونا از مدت‌ها قبل انجام شده و ۴۰  هزار نفر از سربازان دوز اول و دوم واکسن خود را دریافت کردند. در هفته جاری نیز ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا برای سربازان تامین شد که روند تزریق آن تا همین هفته انجام خواهد شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره واکسیناسیون تمامی سربازان نیز گفته بود: برابر برنامه‌ریزی‌ها و واکسن تامین شده، تمامی سربازان نیروهای مسلح در تمامی یگان‌ها و رده‌ها نیز تا پایان شهریورماه واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.