واکنش آبی‌ها به برد پیکان

۰۹ام بهمن ،

مدافع استقلال گفت: باید عادت کنیم که حرف‌مان را در زمین بازی بزنیم. صحبت در خارج زمین به دردی نمی‌خورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیرحسین صادقی پس از پایان بازی تیمش برابر پیکان که با پیروزی سه بر صفر همراه بود، در مورد این بازی گفت: کیفیت زمین و بازی به سبب بارندگی پایین آمده بود اما هر دو تیم رو به ضد فوتبال نیاوردند و بازی سالمی انجام شد.

مدافع استقلال همچنین دربارهٔ پرسش خبرنگاران دربارهٔ دربی روز جمعه هم گفت: بازی با پرسپولیس دیگر تمام شده و سرمربی تیم هم این تذکر را داده که ما حواس‌مان به ادامه فصل جمع باشد. به هر حال بازی با پیکان هم برایمان حساسیت بالایی داشت چون ما در دو بازی قبلی امتیاز از دست داده بودیم و این بازی یکی از ارکان اصلی قهرمانی برایمان بود. دیگر باید عادت کنیم که حرف‌هایمان را در زمین بازی بزنیم و صحبت در خارج زمین به درد نمی‌خورد.

همچنین علی حمودی در مورد این بازی اظهار کرد: ما می توانستیم برابر پیکان بیشتر از سه گل بزنیم اما به اعتقادم سه امتیاز مهم‌تر از همه چیز است. پیکان هم تیم خوبی بود و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما خدا را شکر به سه امتیاز بازی دست پیدا کردیم.

وی همچنین در مورد گلزنی فرهاد مجیدی افزود: همه ما دوست داریم که فرهاد گلزنی کند و برای این کار باید به او پاس دهیم تا او در ادامه فصل هماهنگ‌تر بازی کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.