واکنش احمدی‌نژاد به اظهارات احمدی‌مقدم

گردآوری توسط گروه اخبار سیاسی سایت خبری ممتاز نیوز

واکنش احمدی‌نژاد به اظهارات احمدی‌مقدم

محمود احمدی نژاد سخنان فرمانده پیشین نیروی انتظامی را تکذیب کرد.

محمود احمدی نژاد سخنان فرمانده پیشین نیروی انتظامی را تکذیب کرد.

:

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز ، احمدی مقدم در گفتگویی، مطالبی درباره احمدی نژاد و اتفاقات سال ۸۸ مطرح کرده بود و گفته بود: «دوشنبه ۲۵ خرداد ۸۸ … روزی که برگشته بودند از ساعت ۶ در دفترش {احمدی‌نژاد} جلسه بود. رفتم دیدم هیچ کس نیامده است و فقط من بودم. بعد از من، آقای حسین طائب رسید.

:

قبل از آمدن آقای طائب، ایشان {احمدی‌نژاد} گفت: «چه خبر؟» گفتم: «خیابان‌ این جوری بود.» گفت: «خیلی خوب شد. دایره را تکان دادیم و اضافات و آشغال‌ها رو آمد. با آنها برخورد کنید و همه را جمع کنید ببرید. بروید خاتمی و بقیه را دستگیر کنید و شر همه را کم کنید و بروید.» گفتم: «مرد حسابی! چه می‌گویی؟ می‌روی مصاحبه و سخنرانی می‌کنی و می‌گویی خس و خاشاک و آت و آشغال. الان همه به خیابان‌ها ریخته‌اند و بحران است و نمی‌شود قضیه را به این سادگی جمع کرد و حالا می‌گویی بگیرید ببرید و تمام؟!»….
:
در واکنش به این اظهارات، دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم در اطلاعیه ای نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم از آنجا که برخی از رسانه ها به نقل از آقای اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی، مطالب بی اساسی را در موضوع انتخابات سال ۱۳۸۸ و حوادث بعدی آن به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق منتسب کرده اند، شایسته تاکید می داند که اینگونه مطالب، کاملا خلاف واقع و نادرست است.

:

ضمن تکذیب مطالب منسوبه که معلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای اعلام شده است ، تاکید می نماید که افرادی با مسئولیت های ایشان، اساسا در جایگاه ارائه مشورت به رئیس دولتهای نهم و دهم در موضوعات سیاسی و انتخاباتی قرار نداشتند. گرچه سیاق مطالب نگارش شده نیز به روشنی حاکی از بی پایه و اساس بودن آن است. انتظار می رود رسانه ها در انتشار مطالب و افراد در نسبت دادن مطالب به دیگران ، موازین قانونی و اصول اخلاقی را رعایت کنند.

./.

ممتاز نیوز » سیاست
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.