واکنش جالب رئیس لالیگا به جدایی مسی / دردناک تر از رفتن پپ ، مورینیو و کریستیانو!

رئیس لالیگا در خصوص جدایی مسی اظهار داشت که رفتن فوق ستاره بارسلونا از رفتن رونالدو، مورینیو و پپ گواردیولا دردناک‌تر بوده است.

 واکنش جالب رئیس لالیگا به جدایی مسی / دردناک تر از رفتن پپ ، مورینیو و کریستیانو!

به گزارش ممتاز نیوز، خاویر تباس در خصوص جدایی مسی از بارسلونا و انتقال او به باشگاه پاری سن ژرمن صحبت کرد و مدعی شد که باشگاه بارسلونا می‌توانست فوق ستاره آرژانتینی خود را حفظ کند.

لالیگا در آن زمان برای بهبود شرایط مالی تیم‌ها تصمیم گرفت بخشی از حق پخش مسابقات خود را به یک کمپانی به نام CVC بفروشد. این مسئله اگر رخ می‌داد مشکل مالی بسیاری از تیم‌ها مثل بارسلونا حل می‌شد ولی این تیم به همراه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو رای مخالف داد زیرا معتقد بود که این قرارداد به ضرر تمام تیم‌های لالیگا است.

با فشار بارسا و رئال این قرارداد امضا نشد و بارسلونا برای بهبود شرایط مالی خود مجبور شد تا لیونل مسی را به تیمی دیگر واگذار کند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا در این خصوص اظهار داشت: به نظر من جدایی مسی می‌توانست صورت نگیرد و بارسا می‌توانست او را حفظ کند. جدایی مسی برای من ناراحت کننده تر از جدایی رونالدو، پپ گواردیولا و مورینیو بود زیرا مسی برای من بهترین بازیکن تاریخ بود. این بازیکن سزاوار چنین جدایی از بارسلونا نبود و باشگاه باید جور دیگری با این بازیکن خداحافظی می کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.