واکنش دانشجو به اظهارات فرمانداری ری

شهر: خسرو دانشجو در واکنش به اظهارات فرمانداری ری، مبنی براین که صبحت های وی در مخالفت با جداسازی ری از تهران براساس منافع حزبی و انتخاباتی است، اظهارکرد: برای همه مسئولان دستگاه اجرایی کشور از جمله فرماندار شهرری، احترام قائل هستم اما من لزوما نباید انتظارات این افراد را برآورده کنم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، افزود: من نماینده مردم ری، تهران و شمیرانات هستم و براساس عهد و پیمانی که بسته ام و قسمی که یاد کرده‌ام ، آن چیزی را مطرح می‌کنم که به نظرم درست و به نفع مردم است،حتی در صورتی که افراد گله‌مند شوند.

وی در ادامه تقدم و تاخر جدایی ری از تهران ، یا ری از تهران را بی معنا دانست و تصریح کرد: براساس دلایل علمی و کارشناسی با این جداسازی مخالف هستم.

دانشجو گفت: ارائه دهندگان این موضوع قانون را به عنوان دلیل اصلی کار خود مطرح می‌کنند، اما این سوال مطرح است که مگر در این سالها مصوبات مهم دیگری در مجلس به تصویب نرسیده که روی زمین مانده باشد؟

وی افزود: اگر این مصوبه در طول این سالها اجرایی نشده، قطعا از آن دست مصوباتی بوده است که تاکنون زمینه اجرایی شدن نداشته و باید بررسی کارشناسی بیشتری برای آن صورت گیرد.

بنابراین گزارش، باقرنژاد فرماندار شهرستان ری چندی پیش در نشست خبری با خبرنگاران، با انتقاد از سخنان خسرو دانشجو درباره شهرری، گفت: «آقای دانشجو از خانواده فرهیخته‌ای است و توقع نداریم به خاطر مسایل و منافع حزبی و انتخاباتی خلاف منافع چند صد هزار شهروند شهر ری صحبت کند.»

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.