واکنش رسانه‌ها به افشای اطلاعات بانکی در مدیریت ارتباطات بررسی ‌شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در حالی منتشر شد که همزمان با انتشار این شماره از این ماهنامه، مدیریت ارتباطات دومین سال انتشار خود را پشت سر گذاشت.

در این شماره ۲ پرونده مفصل و مهم با عناوین «شورایعالی فضای مجازی؛ کارکردها و انتظارات» و «یک بام و دو هوای رسانه‌ای افشای اطلاعات بانکی» منتشر شده است.

گفتگو با علی‌اکبر جلالی که با عنوان «شورای عالی فضای مجازی قدرت هر کاری را دارد» از مطالب قابل توجه این شماره از این ماهنامه است که با گفتگویی با علیرضا طالب‌پور مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با همین موضوع همراه شده است.

این پرونده همچنین مقالاتی با عنوان «چرا جهان مجازی اینقدر اهمیت پیدا کرده است؟» نوشته حمید عبداللهیان دانشیار گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، «شورای عالی فضای مجازی، کدام آینده را برای ایران رقم می‏زند؟» نوشته محمد مهدی مولایی و «اهداف به آگاهی عموم رسانده شود» نوشته دکتر علیرضا دهقان مدیر گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی تهران نیز همراه شده است.

اما در بیست و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات پرونده دیگری با عنوان «یک بام و دوهوای رسانه‌ای افشای اطلاعات بانکی» نیز منتشر شده است.

 «خوب، بد، زشت» عنوان تحلیل فاطمه عسگری آزاد از عملکرد ۱۲ روزنامه صبح ایران پس از افشای اطلاعات بانکی است.
وی در ین پرونده با بررسی صفحه اول ۱۲ روزنامه طی سه روز، نحوه‌ بازتاب خبری رویداد افشای اطلاعات بانکی را در روزنامه‌ها بررسی کرده است و برای این منظور روزنامه‌های همشهری، کیهان، اطلاعات، شرق، ایران، تهران امروز، آرمان، هفت صبح و جام‌جم در دسته روزنامه‌های عمومی و روزنامه‌‌های دنیای اقتصاد و عصر اقتصاد در دسته‌ روزنامه‌های اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

محمد جواد هنرمند ساری نیز در گزارشی با عنوان خبرگزاری‌ها چه نقشی در تشدید یا حل بحران دارند؟ به تحلیل اخبار خبرگزاری مهر و فارس در مقابل ایرنا و ایسنا در این زمینه پرداخته است.

همچنین بررسی عملکرد تلویزیون در ماجرای افشای اطلاعات بانکی نیز با عنوان «عنوان هنر پراندن فرصت‌ها» نیز عنوان گزارشی است که با موضوع تخلیل بخش‌های خبری ساعت ۱۴ و ۲۱ شبکه یک، ۲۰:۳۰ شبکه دو و ۲۲ شبکه سه از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ فروردین در این ماهنامه منتشر شده است.

امیدعلی مسعودی، عضو هیئت علمی دانشگاه سوره نیز در جدیدترین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در یادداشتی با عنوان «خبرنگار کیست؟ مصوبه دولت چه می‌گوید؟» به بررسی بحث‌های اخیر، میان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خبرگزاری فارس پرداخته است.

گفت‌وگویی اختصاصی با فیل آرتر عضو هیات رئیسه انجمن ارتباطات آمریکا نیز از دیگر مطالب مندرج در این شماره از این ماهنامه است.

ماهنامه مدیریت ارتباطات با قیمت  ۲هزار تومان از دکه‌های روزنامه فروشی قابل تهیه است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.