واکنش رضایا به اجرای استندآپ کمدی ژوله

رضایا

سایت خبری ممتاز نیوز:واکنش رضایا به شوخی امیرمهدی ژوله در استندآپ کمدی اش:
پس از واکنش امیر تتلو، رضایا دیگر خواننده‌ای که ژوله در استندآپش با او هم شوخی کرده بود نیز به این اجرا واکنش نشان داد. امیررضا طاری معروف به رضایا با انتشار تصویری از ژوله در صفحه‌ اینستاگرامش نوشت:
«جناب آقای امیرمهدی عزیز یا همون کاراکتر ( ژوله ) خیلى لطف کردن تو برنامه خندوانه اسم منو آوردن.واسه من که خودم طرفدار این برنامه هستم باعث افتخاره که اسمم تو این برنامه گفته شد.این دوستان واسه شادى شما زحمت می‌کشن پس لطفا دنبال حاشیه و جنگ نباشید.از خدا میخوام روزى که من و بقیه دوستانم مجوز بگیریم و بتونیم به صورت رسمى به شما خدمت کنیم.شب خوش»
* واکنش ژوله به پست ایسنتاگرامی رضایا:
اما ژوله نیز با انتشار متن زیر به رضایا پاسخ داد . او در پست اینستاگرامی اش نوشت:
«رضایا عزیزم دوست خوب. پسر محجوب عزیز. ممنونم از سعه صدرت. از میزان درک و فهمت از مفهوم طنز و کمدی.ممنونم از این برخورد دوستانه و بزرگوارانه‌ات با شوخی کوچیکی که از کنارت رد شد.
ما برای آوردن لبخند و بیشتر کردن دوستی ها و کم کردن از  تنش ها و استرس ها و دعوا ها و قیل و قال ها تو خندوانه دور هم جمع شدیم. همه اون چیزهایی که آرزوی تو و هنرت هم هست…روی ماهتو می‌بوسم و آرزو می‌کنم به زودی زود با رفع همه موانع صدای خودتون رو به گوش دوستداراتون برسونید.مخلصیم.یا علی.»

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.