واکنش سرپرست پرسپولیس به اعتراض بازیکنان: بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با اقداماتی که در حال انجام است، مبلغ قابل توجهی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت می‌شود.

واکنش سرپرست پرسپولیس به اعتراض بازیکنان: بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، سید مجید صدری گفت: به اعضای تیم وعده داده بودم تا بازی با صنعت نفت آبادان بخشی از مطالباتشان پرداخت شود، اما متاسفانه به واسطه مشکلاتی که بر سر راه عقد قرارداد با کارگزار پیش آمد، میسر نشد که از این بابت از مربیان و بازیکنان تیم و هواداران عذرخواهی می‌شود ولی به یاری خدا این موارد در روزهای آینده محقق خواهد شد.

وی گفت: در این ارتباط اقدامات لازم در حال انجام است تا مبلغ مورد نظر به حساب بازیکنان و مربیان واریز شود. همچنین با رفع مشکلات در روزهای آینده قرارداد با کارگزار مورد نظر باشگاه را به امضا رسانده و اجرایی خواهیم کرد.

صدری گفت: ما به دنبال کارگزار بودیم و باشگاه باید درآمد داشته باشد تا بتواند مطالبات را پرداخت کند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این کار را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: همانطور که همه می‌دانند ما میراث‌دار بدهی‌های دوره‌های گذشته هستیم و این مشکلات، گرفتاری‌هایی را برای باشگاه بوجود آورده است اما تمام این مسایل مانع کار ما نمی‌شود و تمام تلاش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.

گفتنی است روز گذشته بازیکنان پرسپولیس با انتشار استوری مشترک به پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراض کردند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.