واکنش مدیر موسسه ارکستر ایران به سخنان حسین علیزاده

۲۲م دیماه ،

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
کوتاه زمانی از سخنان منتقدانه حسین علیزاده دربارهٔ وضعیت ارکستر ملی نگذشته است که مدیر موسسه ارکستر ایران به این سخنان واکنش نشان داد و گفت: در یکسال و چهار ماهی که با ارکستر ملی قرارداد داشتیم همه طلب‌ها را تسویه کردیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین حسین علیزاده روز سه شنبه،۱۲ دی ماه، به انتقاد از وضعیت ارکستر ملی پرداخت.

 روایت حسین علیزاده از اضمحلال ارکستر ملی

 به گزارش همشهری‌آنلاین مهدی افضلی، مدیر موسسه ارکستر ایران در گفتگو با مهر و در واکنش به انتقادهای حسین علیزاده از وضعیت ارکستر ملی با بیان اینکه این موسسه تمام حقوق و مزایای اعضای ارکستر ملی را پرداخت کرده است، بیان کرد: تا آن مقطع زمانی که ارکستر ملی با موسسه ارکستر ایران قرارداد داشته همه دستمزدها و طلب‌ها پرداخت شده است.

این مدیر فرهنگی تاکید کرد: حساب ارکستر سمفونیک نیز به طور کلی تسویه شده و در صحبت‌هایی که با علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران داشته‌ام، وی بیان کرد که دستمزدها پرداخت شده و بعید می‌دانم مشکلی در این جهت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این مطلب که از این پس موسسه اکستر ایران مسئولیت پرداخت حقوق و مزایا ارکستر ملی را برعهده دارد، گفت: از این پس موسسه ارکستر ایران متولی امر است و آنطور که می‌دانیم تمام دیون خود را به ارکستر ملی پرداخت کرده‌ایم ولی اگر کسی در این زمینه طلبکار است به ما مراجعه کند.

افضلی افزود: در یکسال و چهار ماهی که با ارکستر ملی قرارداد داشتیم همه دستمزدها را پرداخت و تسویه کرده‌ایم و هیچ حساب و کتابی در این زمینه باقی نمانده است.

مدیر موسسه ارکستر ایران اظهار کرد: مدتی ماموریت ارکستر ملی با موسسه توسعه هنرهای معاصر بود و حدود ۸ ماهی نیز با انجمن موسیقی کار می‌کردند و چندی است که ارکستر ملی با موسسه ارکستر ایران همکاری می‌کند و حقوق و مزایای این ارکستر را پرداخته‌ایم و مشکلی از این باب نداریم.

وی در پایان اضافه کرد: ارکستر ملی در حال حاضر در زمینه ساخت موسیقی بصیرت با موسسه ارکستر ایران همکاری می‌کند.


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.