واگذاری زمین با رنگ و بوی سیاسی

۳۰م دیماه ،

کد خبر: ۵۹۵۱ تاریخ انتشار یافتن: پنج شنبه ۵ بهمن۸:۳۶ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در سفر به همدان مبنی بر واگذاری زمین به ۱۵میلیون خانوار ایرانی گفت: به نظر بسیاری از صاحبنظران اقتصادی در کشور، اینگونه اظهارات جنبه عملیاتی و اجرایی شدن پیدا نخواهد کرد و بیشتر جنبه تبلیغاتی و سیاسی از آن به مشام می‌رسد.

به گزارش نوساز، محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در سفر به همدان مبنی بر واگذاری زمین به ۱۵میلیون خانوار ایرانی به شرط آباد کردن آنها، گفت: به نظر بسیاری از صاحبنظران اقتصادی در کشور، اینگونه اظهارات جنبه عملیاتی و اجرایی پیدا نخواهد کرد.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری اینگونه اظهار نظ‌ر‌های رییس جمهور بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و رنگ و بوی سیاسی از آن به مشام می‌رسد.

وی با بیان اینکه طرح واگذاری زمین به مردم به سادگی امکان پذیر نیست افزود: اینگونه صحبت ها مبنای قانونی نداشته، لذا تنها با حرف و صحبت نمی‌توان زمین و مسکن در اختیار اشخاص قرار داد و نوعی مالکیت شخصی در کشور بوجود آورد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در کشور تصریح کرد: مسکن مهر جزو افتخارات رئیس جمهور بوده، لذا نمی‌توان تمامی پروژه‌های مثبت ایشان را زیر سوال برد، اما برای اجرایی شدن طرح مسکن مهر حداکثر منابع کشور در اختیار ساخت و ساز در کشور قرار گرفت، ولی مشکل مسکن و اجاره بها هنوز به قوت خود باقی است.

لازم به ذکر است روز قبل رئیس جمهور در سفری که به شهر همدان برای بهره برداری پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در این شهر داشت، اذعان کرد: در کشور بیست میلیون خانوار وجود دارند که ۵-۶ میلیون آنها خانه و زمین دارند و ما به ۱۵ میلیون خانوار دیگر می‌توانیم دو هکتار زمین به شرط آباد کردن آنها واگذار کنیم.

منبع: خانه ملت


برچسب هابرچسب ها: زمین ، زمین رایگان، احمدی نژاد، سیاسی کاری



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.