وجود ۱۰۰ هزار مصدوم شیمیایی در کشور/ تقویت وحدت بهترین شکل مبارزه با استکبارگران است

۲۸م اسفند ،

سردار فتحیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وجود قریب به ۱۰۰ هزار مصدوم شیمیایی در کشور گفت: حداقل ۱۰ تا ۱۵هزار نفر از این اشخاص هنوز با مشکلات ناشی از شیمیایی شدن درگیر و روز به روز مانند شمع در حال آب شدن می باشند، این همان حقوق بشر غربی است.

“سردار نصرالله فتحیان” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران تجهیز معاندین سوری به سلاح‌های کشتار جمعی از سوی غرب را به شدت محکوم و تاکید کرد: استفاده از سلاح‌های غیرمتعارف در هر جای دنیا محکوم است به ویژه این که علیه ملت بی‌گناه استفاده شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و غزه از سلاح‌های ضد بشری و ممنوعه استفاده کرد، اظهار داشت: امروز غرب به ویژه آمریکا و کشورهای مرتجع عرب با تجهیز معاندین و گروهک‌های تروریستی سوریه به سلاح‌های کشتار جمعی، مسئول قتل عام زنان، کودکان و اشخاص بی‌گناه سوری می باشند.

وی به تجربه ۸ سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در دفاع مقدس به‌رغم این که استفاده از سلاح‌های شیمیایی کاملا ممنوع بود، کشور متخاصم با پشتیبانی استکبارگران از این سلاح‌ها علیه ملت و رزمندگان ایران استفاده کرد و هیچ‌گاه به طور جدی نه در سازمان ملل و نه در نگاه ابر قدرت‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند، محکوم شد.

سردار فتحیان با اشاره به وجود قریب به ۱۰۰ هزار مصدوم شیمیایی در کشور خاطر نشان کرد: حداقل ۱۰ تا ۱۵هزار نفر از این اشخاص هنوز با مشکلات ناشی از شیمیایی شدن درگیر و روز به روز مانند شمع در حال آب شدن می باشند، این همان حقوق بشر غربی است.

وی در پایان یادآور شد: چارچوب استکبارگران جهانی برای حفظ حقوق بشر، تنها دادن شعار و دفاع از ملت‌ها برای رسیدن منافعشان حتی با زیر پا گذاشتن حقوق آن‌هاست بنابراین بهترین شکل مبارزه با استکبارگران تقویت وحدت، یک‌پارچگی، ولایت‌پذیری و روشنگری در بین جهانیان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.