وحیددستجردی به سؤالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

۲۷ آبان ،
ممتاز نیوز: مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی جهت پاسخگویی به سؤالات جمعی از نمایندگان در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.

به‌ گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از خانه ملت، در نشست روز ( یکشنبه ۲۸ آبان ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و‌آموزش‌پزشکی گزارش تفسیریی را درباره آخرین وضعیت دارو و واکسن در کشور ارائه می‌کند.

همچنین مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، سازمان حفاظت محیط‌زیست و معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی برای بررسی آثار امواج مداخله‌کننده بر سلامت در نشست روز یکشنبه کمیسیون حاضر می‌شوند.

لازم به ذکر است که در نشست این روز کارگروه‌های تخصصی کمیسیون بهداشت و درمان تشکیل می‌شود.

بنابراین گزارش تفسیری، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی جهت پاسخگویی به سؤالات غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت، سیدهادی حسینی نماینده مردم قائمشهر و جویبار، کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر و جویبار، سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در نشست روز ( سه‌شنبه ۳۰ آبان ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.

همچنین در این نشست نقشه راه کمیسیون بهداشت و درمان بررسی و کمیته‌های تخصصی درباره این موضوع گزارش تفسیریی را ارائه می‌کنند.

لازم به ذکر است که در نشست روز ( دوشنبه ۲۹ آبان ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، کارگروه منتخب جهت بررسی لایحه جمعیت و تنظیم خانواده تشکیل می‌شود.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.