ورودی آزادگان شرق در منطقه ۲۰ ایمن سازی شد – اخبار اجتماعی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران از انسداد مسیر تندروی خیابان شهرزاد به آزادگان شرق به منظور ایمن سازی ورودی بزرگراه آزادگان شرق در این منطقه خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۰ تهران، علیرضا اسفراینی نژاد با اشاره به این خبر گفت: به منظور جلوگیری از بروز تصادفات احتمالی، مسیر تندروی خیابان شهرزاد به آزادگان شرق که از میدان شهید بروجردی آغاز می شود مسدود شده است و به این ترتیب شهروندان با استفاده از مسیر کندرو امکان ورود به بزرگراه آزادگان شرق را دارند. 
اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه برای جلوگیری از سردرگمی رانندگان و هدایت صحیح آنها در طول مسیراطلاع رسانی لازم انجام شده است خاطرنشان کرد: در تقاطع بلوار قدس و ماقبل آن تابلوهای معلق راهنمای مسیر جهت هدایت شهروندان به بزرگراه آزادگان شرق نصب شد.
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران در ادامه تصریح کرد: در راستای نگهداری از تجهیزات ایمنی و ترافیکی، تمامی بشکه های ترافیکی سطح منطقه بازبینی و نواقص احتمالی آنها رفع شد.
گفتنی است منطقه ۲۰ به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران است که در تقسیم بندی شهرداری تهران، از شمال به بزرگراه آزادگان از شرق به پاکدشت، از غرب به بزرگراه تندگویان و از سوی جنوب به سه راه خیرآباد و کهریزک محدوده شده و با مناطق ۱۵، ۱۶ و ۱۹ همجوار است./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.