ورود تریلی به ساختمان مسکونی!(+عکس)

بی احتیاطی راننده تریلی در کنترل این وسیله منجر به برخورد شدید آن با ساختمان مسکونی و گرفتاری راننده در اتاقک در هم پیچیده آن شد.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، در پی وقوع این رخداد شاهدان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفتند. از این رو ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه ۱۱ را ساعت ۴:۵۲ بامداد به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله بسوی خیابان ظفر، خیابان فرید افشار، کوچه دلیری حرکت کردند.

 

 

محمد رضا وکیلی رئیس ایستگاه ۱۱ در این باره گفت: در محل مورد نظر مشاهده شد یک دستگاه تریلی که برای ساختمان در حال احداث بار میله گرد آورده بود پس از تخلیه بار در حال برگشت وارد پارکینگ یک ساختمان دو طبقه مسکونی شده و با تخریب قسمتی از دیوار پارکینگ متوقف شده بود و راننده آن نیز در کابین در هم پیچیده تریلی گرفتار و قادر به خروج از آن نبود.

 

 

وی افزود: در این حادثه آتش نشانان پس از ایمن سازی و قطع برق باطری با استفاده از وسایل ویژه، راهی به داخل اتاق پیدا کرده و راننده آنرا بنام(علی- د) ۴۸ ساله که از ناحیه پای سمت چپ مصدوم شده بود خارج و داخل آمبولانس اورژانس قرار دادند.

 

 

در این حادثه همچنین راننده تریلی در گفتگو با خبرنگار ۱۲۵ اظهار داشت: تریلی را پارک کرده بودم که ناگهان این وسیله خلاص شده و به سوی پارکینگ این ساختمان به حرکت درآمده بود.

 

 

گفتنی است ساکنان این ساختمان برای ادای فریضه نماز بیدار بودند و با شنیدن صدای مهیب برخورد این تریلی با ساختمان دچار ترس و اضطراب شده بودند که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه بخیر گذشت و به هیچ کس آسیبی نرسید.

 

 

کارشناسان سازمان آتش نشانی به رانندگان خودروهای سنگین توصیه می کنند هنگام پارک این گونه وسایل در سراشیبی حتما از قفل کن استفاده کرده و از گذاشتن موانع برای بالابردن ضریب اطمینان و ایمنی استفاده نمایند. علت این حادثه از سوی عوامل راهور اعلام خواهد شد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.