ورود مرگبار یک اوتوبوس به داخل مکان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با ساختمان مسکونی در تهرانپارس، دو کشته برجای گذاشت.
ممتازنیوز : جلال ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و ابراز نگرانی و اضطراب از برخورد یکدستگاه اتوبوس با ساختمان مسکونی، بلافاصله امدادگران ایستگاه ۹۲ و ۵۶ و نجات ۱۰ ساعت ۱۹ و ۲۹ دقیقه دیروز راهی محل حادثه در تهرانپارس شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس شهری دیده می شد که به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و پس از برخورد با یکدستگاه خورو سواری سمند و یکدستگاه موتورسیکلت که در کنار خیابان پارک شده بودند و همچنین عبور از نهر آب و پیاده رو، با دیواره های ۵ واحد مسکونی به شدت برخورد کرده و صحنه هولناکی را بوجود آورده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل کرده و آب و برق و گاز ساختمان را قطع کردند و در این میان آتش نشانان یک عابر را که در اثر برخورد با اتوبوس در دم جان سپرده بود از میان خاک و آجر به کناری کشیده و به جستجوی احتمالی افرادی که در میان اتوبوس و خرابه های خانه بودند پرداختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به فوت راننده اتوبوس افزود: نجاتگران، راننده اتوبوس را از میان اتاق آهنین در هم پیچیده و انبوهی از خاک و آجر ناشی از برخورد با ساختمان یافتند که فوت وی از سوی امدادگران آتش نشانی تأیید شد.

وی تأکید کرد: آتش نشانان همچنین با تلاش فراوان خودرو سواری سمند و موتورسیکلت را که در اثر برخورد اتوبوس با آنها به داخل خانه ها فرو رفته و خسارت فراوانی هم دیده بودند بیرون کشیدند. نجاتگران همه قسمتهای خانه های تخریب شده را به دقت مورد بازدید و بررسی قرار دادند که خوشبختانه فردی از ساکنین منازل در آن ساعت در ساختمان حضور نداشت.آتش نشانان پس از ۴ ساعت تلاش، با اطمینان از عدم وجود خطر برای سایر ساکنین به عملیات خود پایان دادند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اتوبوس, اتوبوس مرگ, تصادف, جزئیات ورود مرگبار اتوبوس به ساختمان مسکونی, ورود مرگبار اتوبوس به ساختمان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.