ورژن تازه اندروید این هفته معرفی می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوگل چهارشنبه هفته جاری در ساعت ۱۹ به وقت محلی در شهر سانفرانسیسکو آمریکا کنفرانسی برگزار می‌کند که در آن نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی اندروید معرفی می‌شود.
 
 
شرکت گوگل با انتشار یافتن دعوتنامه‌ای اعلام کرد که ۲۴ آگوست ۲۰۲۴ یعنی چهارشنبه هفته جاری در ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی در شهر سانفرانسیسکو آمریکا کنفرانسی برگزار می‌کند که در آن نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی اندروید معرفی می‌شود.
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌ آرنا، کارشناسان از هم‌اکنون مطمئن می باشند که "ساندار پیچای"( Sundar Pichai) مدیر مراکز Android و Chrome در شرکت گوگل خبرها خوبی را در مورد نسخه آتی سیستم‌عامل موبایلی گوگل دارد.
 
نسخه Jelly Bean این سیستم‌عامل که با نام Android 4.3 شناخته می‌شود، برای مدت‌های طولانی است که در نسل تازه گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم‌اکنون به عنوان یک بخش از Google Play Store برای صاحبان گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ هم عرضه می‌شود.
 
سیستم‌عامل Android 4.3 همچنان با نام Jelly Bean در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و این طور که پیش‌بینی شده است، نسخه تازه این سیستم‌عامل یعنی Android 5.0 با نام Key Lime Pie در کنفرانس چهارشنبه موسوم به Google I/O معرفی می‌شود.
 
علاوه بر این پیش‌بینی شده است که در این کنفرانس دومین نسل از رایانه لوحی Nexus 7 نیز معرفی شود. شایعات فراوانی که این روزها به گوش می‌رسد مبنی بر آن است که این محصول نمایشگر لمسی ۷ اینچی از نوع HD را در خود جا داده و پردازنده مرکزی آن هم از نوع Snapdragon 600 است.
 
گفته می‌شود که شرکت تایوانی ایسوس وظیفه ساعت مدل تازه رایانه لوحی Nexus را برعهده داشته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.