وزارت راه و شهرسازی به توسعه زیرساخت های خراسان شمالی کمک کند

۲۱فروردین۱۳،

به گزارش ایرنا، ˈمحمود احمدی بیغشˈ روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل تازه راه و شهرسازی این استان اظهار کرد: خراسان شمالی به سبب کم توجهی های قبل از تشکیل استان از لحاظ زیرساختی با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی اضافه کرد: برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها در خراسان شمالی نیاز به کمک مالی بیشتر وزارت راه و شهرسازی است تا بتوان با توسعه زیرساخت ها زمینه رشد استان را فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به ارتقای بخش راز و جرگلان به شهرستان پس از ۵۴ سال از تشکیل آن اشاره کرد و گفت: این منطقه فاقد هرگونه امکانات زیرساختی است و ارتقای این منطقه که با عنایت دولت دهم صورت گرفت زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم را فراهم کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: وزارت راه و شهرسازی ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت برای این شهرستان اختصاص داده که به نسبت نیازمندی منطقه این رقم ناچیز است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز توسعه راههای روستایی، توجه به معماری و شهرسازی اسلامی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را از برنامه های اصلی وزارت راه و شهرسازی برشمرد.

ˈعطاءالله قادریˈ اظهار کرد: تمام فعالیت ها در بخش راه و شهرسازی در این استان باید با انجام کارهای کارشناسی و طرح های مطالعاتی اجرایی شود. ک/۲

۲۷۱۲/۶۲۶

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.