وزارت ورزش و تکرار الگوی قدیمی مدیریت پرسپولیس؟/ چه کسی عابربانک می شود چه کسی فرمانده؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – پرسپولیس سرگردان است و وزارت ورزش راهکارش سپردن تیم به دست کسی است که پول بیاورد. یعنی همان تاکتیک تزریق قلک که ۸ سال است تکرار می شود و حاصل شرایط امروز است.

مهدیه جباری: هیات مدیره پرسپولیس بزودی تغییراتی خواهد داشت. تغییراتی البته به شکل روتین و از همان دستی که در ۸ سال گذشته بارها شاهدش بوده است. حسین هدایتی گزینه نخست وزارت ورزش برای تیمی بود که بر اساس حساب رسی خود وزارتخانه ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد. ۲۸ میایردش بدهی های جاری دو سال گذشته است و باقی آن هم بدهی های انباشته از ابتدای دهه ۸۰٫ وزیر و نماینده مخصوصش در واگذاری این دو تیم برای اعضای جدید هیات مدیره اول خواسته است تا آنها که قدم به جلو می گذارند ، ۱۰ میلیارد تومانی در دست داشته باشند. چیزی که حسین هدایتی دارد. بعد اینکه چگونه میراث تیم تقسیم شود. هدایتی می خواهد جمعی از پیشکسوتان مثل دادکان ، کلانی و کاشانی را همراه با ۳ چهره پولساز به این تیم بیاورد که جمع شان را وزیر بر نمی تابد. حضور دادکان و رویانیان به طور همزمان در هیات مدیره باشگاه. وزیر این خواسته را به سادگی نمی پذیرد.

به گزارش ممتاز ؛ محمود گودرزی که اصرار دارد باید در واگذاری استقلال و پرسپولیس دقت کرد ، حالا قصد استفاده از یکی از دوستانش در هیات مدیره دارد. طاهری که رئیس صندوق حمایت است . او را از نزدیکان به وزیر معرفی می کنند. کسی که خبرگزاری فارس نوشته به هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شود. طاهری نامش اولین بار زمانی سر زبان ها افتاد که قرار شد علی پروین قدرت پرسپولیس را در دست بگیرد. پروین در آن زمان دیدارهای با او و البته یکی از فرماندهان اسبق سال های دفاع مقدس به نام نوجوان داشت. حالا به نظر می رسد وزیر بعد از فرستادن رویانیان به خانه ، از این دو نفر در هیات مدیره کمک بگیرد . راهکاری که شباهت بسیاری خواهد داشت به برنامه های ۸ ساله گذشته. اگرچه این ها تنها شنیده هاست. هنوز وزیر ورزش در این باره اظهار نظری نداشته و او که اصرار دارد فوتبال را علمی و بر اساس تصمیم های منطقی پیش ببرد بی شک این نکته را از یاد نمی برد که این ۷۰ میلیارد بدهی حاصل تصمیماتی مشابه از سوی روسای قبلی ورزش است. آنها که به امید حل مشکلات از افراد صاحب نفوذ و آنهایی که عابربانک لقب می گرفتند در این تیم ها استفاده کردند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.