وزیر ارشاد : همواره باید روحیه حماسی را در جوانان زنده نگهداریم

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تهران/واحد مرکزی خبر/مکتوب /۰۸/۲۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما همواره در معرض تهدید هستیم و باید روحیه حماسی را در جوانان زنده کنیم.
سید محمد حسینی در حاشیه مراسم افتتاح quotation mark چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور quotation mark بعد از نماز جمعه تهران گفت: در هفته کتاب نمایشگاه های متعددی برپا شد که از جمله این نمایشگاه ها ، نمایشگاه کتاب های دفاع مقدس و جنگ نرم بود و هدف از این کار نیز این بود که ما نیاز داریم روحیه حماسی را در جوانان زنده کنیم.
وی افزود: در واقع جوانان را با شگردها و شیوه هایی که دشمن برای فریب آنان iبه کار می گیرد آشنا می کنیم و جوانان ما این را بدانند که از این نظر برپایی این نمایشگاه ها می تواند بسیار کمک کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره iبه تاکیدهای مقام معظم رهبری برای توسعه فرهنگ مطالعه افزود: اقداماتی که در این خصوص صورت می گیرد فضای خوبی را در مقابله با جنگ نرم برای جامعه ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: بویژه که قدرت ما در ایمان جوانان است و دراین خصوص باید بیشتر توجه کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بحث دفاع مقدس خوشبختانه کتاب هایی که نوشته می گردد ، دستمایه ای برای کارهای هنری در عرصه فیلم و تئاتر می گردد.
وی افزود: در بعد هنرهای تجسمی نیز کارهای خوبی انجام می گردد و جشنواره های که با عنوان جشنواره های مقاومت برگزار می گردد، در همین جهتست.
مراسم افتتاح quotation mark چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور quotation mark امروز بعد از نماز جمعه این هفته تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاتمی امام جمعه موقت تهران ، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه تهران برگزار شد.
تصویر دارد.


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.