وزیر اقتصاد فردا دوباره در مجلس

جام جم آنلاین: سیدشمس الدین حسینی وزیر اقتصاد که روز یکشنبه برای پاسخ به پرسش الیاس نادران نماینده تهران در صحن مجلس حاضر شده بود، فردا دوباره با حضور در صحن مجلس به این پرسش پاسخ می‌دهد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار جام جم آنلاین سوال الیاس نادران نماینده تهران از سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی در دستور کار روز یکشنبه مجلس قرار داشت.

ظاهراً نادران با اشاره به اظهارات سال گذشته محمدرضا رحیمی مبنی بر اینکه «بزودی یک بمب ارزی در کشور منفجر می‌کنیم تا قیمت ها کنترل شود»، از وزیر اقتصاد و دارایی سوال کرد که سیاست های ارزی دولت چه بود و چرا این بمب هنوز منفجر نشده است تا قیمت ارز کنترل شود.

این سوال قبلاً در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد و پاسخ وزیر برای نماینده تهران قانع کننده نبود و به همین خاطر سوال مذکور روز یکشنبه گذشته در صحن مجلس مطرح شد که وزیر اقتصاد در سخنان کوتاهی با رفع مسئولیت از خود در این زمینه، اعلام داشت که تزریق ارز به کشور وظیفه من نیست.

در جلسه روز یکشنبه مجلس به دلیل پایان یافتن وقت جلسه،این سوال بطور کامل بررسی نشد و وزیر تنها چند دقیقه صحبت کرد و نادران نیز مطالب خود را بیان نکرد و رسیدگی به آن سوال به جلسه بعدی مجلس یعنی جلسه فردا موکول شد.

سید شمس الدین حسینی فردا باید با حضور دوباره خود به سوال نادران پاسخ دهد.

هشتم اسفندماه سال گذشته بود که محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور از بمب ارزی دولت خبر داد که قرار است شرایط اقتصادی را متحول کرده و روند رشد قیمت ارز را کنترل کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.