وزیرارتباطات: فقط ۱۴درصد برنامه پنجم توسعه محقق شده است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با وجود اینکه نیمی از دوره زمانی برنامه پنجم توسعه را پشت سر گذاشته ایم ، اما فقط ۱۴ درصد اهداف این برنامه محقق شده و در ۲ سال و نیم آینده باید ۸۶ درصد برنامه را اجرا کنیم .
 
 
محمود واعظی ˈ روز دوشنبه در همایش بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و با اندیشه و تفکر بسیجی عقب افتادگی را جبران کنیم .
 
وی ضمن تبریک دستاوردهای توافق هسته ای ، این توافق را بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم در ۱۰۰ روز اول عنوان کرد.
 
واعظی گفت: از دیروز تا حالا شاهد هستیم تمام رسانه های دنیا، شخصیت ها و سیاستمداران جهان در ارتباط با این موفقیت بزرگ صحبت می کنند و تنها کسی که عصبانی است، اول وزیر اسرائیل است .
 
وی افزود: موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در عرصه جهانی و توافق هسته ای نشان می دهد که ملت بزرگ ایران می تواند در دنیا و منطقه کارهای عظیمی انجام دهد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به بسیجیان حاضر در همایش گفت : تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی ، داشتن کارت بسیج نیست و همه کسانی که اندیشه و اخلاق بسیجی دارند و پایبند ارزشهای اسلامی می باشند ،عضو خانواده بزرگ بسیج کشور محسوب می شوند.
 
واعظی ادامه داد: اگر زمانی بسیج رسالتش ورود به میدان های جنگ بود ، امروز باید در عرصه سازندگی و اقتصادی حضور پیدا کند و اگر ملتی تفکر بسیجی داشته باشد به طور قطع و یقین پیروز خواهد بود .
 
وی افزود: امروز جنگ نظامی تبدیل به جنگ نرم شده است و بسیاری از قدرت های بزرگ که در قبل برای رسیدن به اهداف خود متوسل به جنگ نظامی می شدند ، امروز با سلاح نرم افزار وارد میدان شده اند .
 
واعظی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همه شرکت ها و سازمان های تابعه به همراه مخابرات و اپراتور همراه اول عضو یک خانواده می باشند که برای رسیدن به منافع ملی باید دست به دست هم بدهند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که از طریق فضای مجازی بدنبال این می باشند که فرهنگ اسلامی را خدشه دار و خانواده ها و جوانان را منحرف کنند ، افزود: وظیفه خانواده بزرگ ارتباطات کشور این است که اجازه این کار را ندهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.