وزیرارشاد خبرداد: تقاضای امریکا برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران/ اجلاس روز قدس، سال آینده با حضور ۵۷ کشور در ایران

به گزارش خبرآنلاین، محمد حسینی چهارشنبه شب در گفت وگوی ویژه با شبکه چهار سیما ضمن بیان این گفت: به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و تصویب آن از سوی سازمان همکاریهای اسلامی روز قدس از این پس در هر ۵۷ کشور اسلامی جهان و بطور همزمان در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت :خوشبختانه پیشنهاد ما برای میزبانی اجلاس سال آینده تصویب شد و مقرر گردید این نشست در تهران برگزار شود.

حسینی با اشاره به اینکه با همکاری ایران ، یک شبکه ماهواره ای از سوی کشورهای اسلامی ایجاد می شود ، گفت : در این راستا مذاکرات رضایت بخشی صورت گرفته و قرار است این شبکه مسائل واقعی فلسطین و سیاست دد منشانه رژیم صهیونیستی را بخوبی به جهانیان عرضه کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری جشنواره خلیج فارس بامرکزیت استان هرمزگان که از دهم ماه جاری آغاز می شود اشاره کرد و گفت : مسابقه پیامک نیز در طول این جشنواره برگزار می شود که به برندگان جوایز نفیس از جمله خودرو اهدا خواهد شد.

 وزیر ارشاد همچنین در خصوص میهمانان خارجی شرکت کننده در نمایشگاه کتاب امسال گفت : در بخش  بیداری اسلامی مهیمانان صاحب نامی حضور خواهند داشت که تنها از کشور مصر ، ۸۰ استاد مجرب در آن شرکت می کنند که این خود می تواند پاسخ قاطعی به دشمنان جمهوری اسلامی بدهد.

وی افزود : باوجود تبلیغات منفی غرب علیه ما ، امسال درخواست بیشتری شده تا ناشران و اساتید خارجی در نمایشگاه کتاب تهران حضور یابند . حتی از کشور امریکا ، ابراز علاقه کرده اند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.