وزیر ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات تا پایان دولت دهم به سرانجام می رسد

۱فروردین ۱۳،

ˈمحمدحسن نامیˈ عصر جمعه در حاشیه نشست بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت های مخابراتی استان کرمان که با حضور استاندار برگزار شد به خبرنگار ایرنا افزود: بزودی خط اینترنت بین المللی نیز از کشور عبور داده می گردد که ارزآوری بسیاری برای ایران دارد.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای برقراری ارتباط در روستاهای فاقد ارتباطات، اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از روستاهای استان کرمان دارای ارتباط مخابراتی می باشند.

وی گفت: ارتباط مخابراتی امسال در روستاهای فاقد ارتباط کشور برقرار خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: سه درصد از درآمد کل مخابرات به برقراری ارتباط در روستاهای فاقد ارتباط مخابراتی اختصاص خواهد یافت.

وی دربارهٔ بررسی روزهای اخیر خود در حوزه ارتباطات استان کرمان گفت: استاندار کرمان اشراف خوبی به همه امور بویژه بخش مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد.

نامی ادامه داد: نواقص احتمالی بخش ارتباطات با مدیرکل مخابرات استان کرمان بررسی شد تا طرح هایی که باید با سرعت بیشتر اجرایی شود با کمک وزارتخانه سرعت بگیرد.

وی گفت: استان کرمان از ضریب نفوذ خوبی در بخش های تلفن ثابت، اینترنت و بخش های دیگر برخوردار است و به همین سبب این استان به عنوان پایلوت برای اجرای دولت الکترونیک در نظر گرفته شده است.ک/۳

۷۴۳۳/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.