وزیر ارتباطات: هرگز در پی تجدیدنظر در واگذاری مخابرات نبودم

۲۳خردادماه،

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حرف‌های مطرح شده در مورد تجدیدنظر در واگذاری مخابرات صحت ندارد و من نیز هیچگاه پیگیر تجدیدنظر در این موضوع نبوده‌ام.
 
محمدحسن نامی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به پرسشی دربارهٔ پیگیری‌ برای تجدید نظر در واگذاری شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: حرف‌های مطرح شده در مورد تجدید نظر در واگذرای مخابرات صحت ندارد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در  پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته شده وزیر ارتباطات پیگیر این موضوع است؛ گفت: خیر؛ این موضوع هم درست نیست و من هیچگاه پیگیر تجدید نظر در این موضوع نبوده‌ام.
 
به گزارش فارس، چندی پیش زمزمه‌هایی از احتمال تجدید نظر در واگذاری مخابرات مطرح شد.
 
در پیگیری این موضوع توسط خبرنگار فارس یکی از نمایندگان مجلس با امتناع از اظهار نظر رسمی در این رابطه گفت که او نمی‌تواند در این باره مصاحبه کند، زیرا موضوع رسانه‌ای می‌شود و بهتر است از آقای نامی وزیر ارتباطات سوال شود که این اندازه پیگیر این موضوع است.
 
پس از آن در پیگیری فارس از وزارت ارتباطات یک مقام مسئول در این وزارتخانه که حاضر به گفت‌وگو نشد، به این جمله بسنده کرد که صحبت‌هایی شده، اما بعید است به نتیجه برسد، مگر اینکه مخابرات را بار دیگر از مالکان آن بخرند.
 
پس این اتفاقات، یک خبر رسمی در خصوص رای هئیت تجدید نظر شورای رقابت مبنی بر لغو واگذاری مخابرات انتشار یافت و گفته شد که بحث روی وجاهت قانونی این رای است؛ اما در آخر شورای رقابت اعلام کرد، هیئت تجدید نظر نمی‌تواند در این موضوع دخالت کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.