وزیر دفاع آلمان: بشار اسد به این زودی‌ها سقوط نمی‌کند

۳۰م دیماه ،

dpa1-27.jpg

وزیر دفاع آلمان با تاکید بر اینکه بشار اسد دیگر نمی‌تواند مخالفان مسلح خود را شکست دهد، گفت: من معتقدم رئیس جمهوری سوریه تا چند ماه دیگر نیز در قدرت باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آلمان، توماس دمزیر، وزیر دفاع آلمان گفت: من پیش بینی نمی‌کنم بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به زودی سقوط کند و یقینا سرنگونی دولت وی چند ماه به طول خواهد انجامید.

وزیر دفاع آلمان ادامه داد: با وجود اینکه من شخصا معتقدم اسد تا چند ماه دیگر نیز در قدرت باقی خواهد ماند اما وی دیگر نمی‌تواند مخالفان مسلح خود را شکست دهد.

دمزیر گفت: بشار اسد در سوریه آینده‌ای ندارد و دولت وی یقینا شکست خواهد خورد.

وزیر دفاع آلمان در خصوص سلاح‌های شیمیایی سوریه و آمادگی آلمان و اتحادیه اروپا برای رویارویی با آن نیز گفت: ارتش آلمان آمادگی کامل دارد تا با هرگونه حمله هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی مقابله کند.

وی ادامه داد: در صورتی که حمله شیمیایی در سوریه رخ دهد ما کارشناسانی را در زمینه مبارزه با سلاح‌های غیرمتعارف و شیمیایی به منطقه اعزام خواهیم کرد.

دمزیر افزود: سامانه‌های دفاعی پاتریوت ناتو که در ترکیه مستقر شده است توانایی مقابله با حملات شیمیایی را ندارد و در صورتی که چنین حملاتی روی دهد نیروهای ویژه به منطقه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.