وزیر راه: آزادراه تهران – شمال را افتتاح می‌کنم

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

آخوندی گفت: احیای طرح جامع حمل‌ و نقل به زودی آغاز می‌شود و این یکی از موضوعات مهمی است که آن رسیدگی می‌کنم.

عباس آخوندی امروز در حاشیه مراسم معارفه خود در پاسخ به ایسنا دربارهٔ اینکه پروژه آزاد‌راه تهران – شمال پس از چندین دهه خاک خوردن هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است، اظهار کرد:‌ این پروژه یکی از کارهای مهم من است که در دستور کارم قرار دادم و پیگیری‌های لازم را برای افتتاح آن انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین مشکل این پروژه ساختار مدیریتی آن است و از نظر مهندسی مشکلی ندارد.
مناقصه فاز دوم فرودگاه امام به زودی برگزار می‌شود

آخوندی در پاسخ به ایسنا مبنی بر زمان افتتاح فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد:‌ مناقصه‌ این پروژه به زودی برگزار می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی دربارهٔ اختصاص نیافتن بودجه مورد نیاز به بخش حمل و نقل به ایسنا گفت‌: این موضوع را از طریق ابزار‌های مالی تازه و جذب مشارکت بخش خصوصی پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه دربارهٔ‌ تغییر در روند پروژه‌های موجود تاکید کرد: نسبت به پروژه‌های موجود هیچ تغییری اعمال نشده و تمام سیاست‌های قبلی پیگیری می‌شود.
بخش دولتی و خصوصی باید به قرار‌داد‌هایشان پایبند باشند

آخوندی هم‌چنین دربارهٔ‌ی احیای طرح جامع حمل‌ و نقل گفت: احیای طرح جامع حمل‌ و نقل به زودی آغاز می‌شود و این یکی از موضوعات مهمی است که آن رسیدگی می‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون متوقف کردن ساخت‌وساز مسکن مهر توسط بعضی پیمانکاران برای گرفتن امتیاز از دولت تازه، گفت: هیچ امتیازی به هیچ کسی داده نمی‌شود و بخش دولتی و خصوصی باید به قرار‌داد‌های خود پایبند باشند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.