وزیر سابق ارتباطات در فهرست آبادگران برای انتخابات شورای شهر تهران قرار گرفت

۱۳خردادماه،

رضا تقی پور، وزیر سابق ارتباطات در دولت نهم در فهرست نامزد های «آبادگران ایران اسلامی» برای انتخابات شورای شهر تهران قرار گرفت. 

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش با حضور در خبرگزاری فارس، لیست آبادگران ایران اسلامی را با سرلیستی عباس شیبانی اعلام کرد که ۱۲ همین ردیف این فهرست ۳۱ نفره به وزیر سابق ارتباطات که در ماههای آخر دولت، توسط احمدی نژاد برکنار شد.

ششم اردیبهشت ماه امسال وزیر سابق ارتباطات که اکنون عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی نیز هست در خصوص سبب تصمیم تازهش برای عضویت در شورای شهر گفت: به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و بیشتر پیشنهاد دوستان بود که کاندیدای حضور در شورای شهر شدم.
وی گفته بود: به همین سبب که خودم تمایل بسیاری به این کار نداشتم ثبت‌نام به روز آخر و ساعت آخر موکول شد.

تقی‌پور در خصوص مسئولیت‌ فعلی خود در شورای عالی فضای مجازی گفته بود: عضویت در شورای عالی فضای مجازی از شغل‌هایی نیست که با عضویت در شورای شهر ممانعت داشته باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که در صورت راه‌یابی به شورای شهر، باید یکی از مدافعان همیشگی موضوعات ICT باشید، گفته بود: اگر قسمت و اقبال به راه‌یابی به شورای شهر باشد.
 
از ۱۲ وزیری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر کرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تکیه زدند، ۴ نفر در انتخاباتهای پیش رو نقش ایفا می‌کنند.
سیدمحمد غرضی و محمدرضا عارف برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندید شده اند و رضا تقی‌پور برای انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرده و محمد سلیمانی مسئولیت ستاد انتخاباتی باقری لنکرانی را که در روزهای آخر انصراف داد برعهده گرفته بود.
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.