وعده جدید: “امسال قیمت مصالح ساختمانی افزایش نمی‌یابد”

رئیس اتحادیه فروشندگان گچ، آهک و مصالح ساختمانی با اشاره به این که در نیمه دوم امسال مصالح ساختمانی افزایش قیمت نخواهند داشت، گفت: درنیمه دوم سال با توجه به کاهش میزان مصرف و کم شدن ساخت‌و‌سازها مشکل کمبود یا ایجاد بازار سیاه و قیمت کاذب را در این مصالح ساختمانی نخواهیم داشت.

محمدجعفرمنتظری اظهار کرد: تعداد کارخانه‌های تولید سیمان افزایش یافته است و طی چند ماه آینده شاهد افزایش تولید سیمان از ۷۰ میلیون تن به ۱۲۰ میلیون تن خواهیم بود.

وی افزود: سیمان بعد از نفت جزو مهم ترین محصولات صادراتی کشور است و دولت باید زمینه صادرات بیش از پیش سیمان را فراهم کند.

او از تولید سالانه ۷۰ میلیون تن سیمان در کشور خبر داد و گفت: سیمان تولید ایران توانایی رقابت با سیمان سایر کشورهای دیگر را دارد و می توان با برنامه‌ریزی در سطح بازار جهانی و تبلیغات مناسب و عرضه سیمان با قیمت رقابتی، جایگاه مناسبی را در بازار جهانی برای صادرات آن به دست آورد.

وی همچنین با اشاره به این که در بخش تولید گچ، آهک، شن و ماسه نیز تولید افزایش داشته است، تصریح کرد: در تامین این مصالح کمبودی نداریم و مازاد بر بازار تقاضا نیز تولید داریم.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجتبی:

    نظر جدید بزارین قیمت سیمان شده دو برابر انوقت شما نوشتین قیمتا ثابتن باااااااابا ب روز نیستین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.